خدمت رسانی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری کرج برای زائران اربعین حسینی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از خدمت‌رسانی ۱۵۰دستگاه اتوبوس به زائران حسینی خبر داد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از خدمت‌رسانی ۱۵۰دستگاه اتوبوس به زائران حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۹۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز،محسن امیدوارحسینی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، شهرداری کرج با هدف تسهیل در سفر زائران و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها، اقدام به اعزام ناوگانی بزرگ از اتوبوس‌ها به مرز خسروی کرده است.

وی افزود: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۳۰۰ راننده و ۴۳ نفر نیروی پشتیبانی تعمیرگاه سیار، نظارت و کنترل به مرز خسروی اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان داشت: ناوگان اتوبوسرانی اعزام شده از شهرکرج، با هدف جابه‌جایی آسان و ایمن زائران بین مرز و شهر‌های زیارتی عراق اعزام شده است.

به گفته امیدوارحسینی، از مجموع ۱۵۰ دستگاه اتوبوس اعزامی، ۳۰ دستگاه در خاک ایران و ۱۲۰ دستگاه دیگر در خاک کشور عراق به زائران محترم ارائه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: این اقدام شهرداری کرج، نشان از تعهد در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران اربعین حسینی دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تأکید کرد که اعزام این تعداد اتوبوس به مرز خسروی، هیچ خللی در ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان کرجی ایجاد نخواهد کرد و تمهیدات لازم برای حفظ کیفیت خدمات در داخل شهر اندیشیده شده است.

شایان ذکر است، مجموعه مدیریت شهری کرج در سال‌های اخیر همواره در ایام اربعین حسینی، با اعزام ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات مختلف به زائران، نقش مؤثری در تسهیل سفر زائران داشته است..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها