ثبت افزون بر ۶ میلیون تردد از ابتدای طرح اربعین حسینی در همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت افزون بر ۶ میلیون تردد از ابتدای طرح اربعین تا کنون در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۹۱۵۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی ۱۶ مرداد تا ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ افزون بر ۶ میلیون و ۶۸۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است و این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تردد به ثبت رسیده بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: امسال رشد ۳.۶ درصدی ترددها را نسبت به مدت مشابه سال قبل در محورهای استان همدان شاهد هستیم و پیش بینی می شود تا پایان طرح اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ افزون بر ۲۳ میلیون تردد در سطح راههای همدان به ثبت برسد.

وی بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای سهولت در تردد زوار اربعین حسینی در محورهای استان انجام شده است و در همین راستا بیش از ۶۰ تیم واکنش سریع راهداری به همراه تیم ها پلیس راه بصورت ۲۴ ساعت مشغول پایش و کنترل ترافیک عبوری محورهای استان همدان هستند.

آهکی در پایان خاطرنشان کرد: افزون بر ۱۶۰۰ کیلومتر خط کشی،۱۵۵ کیلومتر روکش آسفالت،رفع و آشکار سازی۴۳ نقطه حادثه خیز و دارای تصادف،۶۵۰۰ کیلومتر شانه سازی،ساخت و پاکسازی بیش از ۱۰۰ مورد پارکینگ حاشیه راه،نصب ۵۰۰۰ عدد تابلو علائم از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای استان همدان اجرا و انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها