ببینید | حزب‌الله: تصمیم درباره پاسخ به دشمن اتخاذ شده است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت تصمیم درباره پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اتخاذ شده و این پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۲۱

ببینید | حزب‌الله: تصمیم درباره پاسخ به دشمن اتخاذ شده است

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بر قطعی‌بودن پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تاکید کرد. 

این مقام اشد حزب‌الله در گفت‌وگو با شبکه المنار درباره پاسخ به رژیم صهیونیستی در پی ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد حزب‌الله در حمله به بیروت نیز خاطرنشان کرد: «تصمیم درباره پاسخ به دشمن اتخاذ شده است و این پاسخ به خواست خداوند متعال داده خواهد شد».

تعداد بازدید : 8

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان نیز پیشتر رژیم صهیونیستی و طرف‌های حامی آن را به انتظار برای پاسخ آتی تهدید و تاکید کرد که «این پاسخ قطعی است» و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد.
شیخ نعیم قاسم درباره سفر «آموس هوکتشتاین» فرستاده آمریکا به لبنان نیز اظهار کرد: «سفر هوکشتاین نمایشی است و می‌خواهد بگوید که آمریکا (در صورت پاسخ به رزیم صهیونیستی) اقدام خواهد کرد».

معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: «او چیزی با خود نیاورده است و در واقع هیچ پیشنهاد خاصی از سوی آمریکا وجود ندارد».

پیش از این نیز، «عصام شرف الدین» وزیر مهاجران در دولت موقت لبنان گفته بود هوکشتاین برای منافع آمریکا تصمیم گرفته به منطقه سفر کند.

او گفت هوکشتاین بیم این دارد که اعتبار آمریکا در منطقه از بین برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها