‌آیا مذاکرات دوحه به نتیجه می‌رسد؟
‌در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

‌آیا مذاکرات دوحه به نتیجه می‌رسد؟

یک دیپلمات فلسطینی اعلام کرد:

جهان باید اسرائیل جنایتکار را تحریم کند

ریاض منصور، نماینده فلسطین در شورای امنیت بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی گرسنگی را ابزار جنگی مشروع می‌داند و حملات به مردم غزه را توجیه می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۱۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، ریاض منصور، نماینده فلسطین در شورای امنیت بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی گرسنگی را ابزار جنگی مشروع می‌داند و حملات به مردم غزه را توجیه می‌کند.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل، بامداد چهارشنبه طی نشست شورای امنیت خواستار تحریم رژیم صهیونیستی توسط جهانیان شد.

منصور در این نشست گفت:مقامات کابینه اسرائیل می‌گویند که گرسنگی یک سلاح جنگی مشروع است و حملات بی‌ملاحظه به غیرنظامیان فلسطینی [درغزه]را توجیه می‌کند.

شبکه الجزیره به نقل از وی گزارش داد:اسرائیل به بیانیه‌های اعضای شورای امنیت در محکومیت خود اهمیتی نمی‌دهد و قطعنامه‌های شورا را نادیده می‌گیرد.

این دیپلمات فلسطینی با بیان اینکه هیچ چیز اقدامات رژیم صهیونیستی را توجیه نمی‌کند، اظهار کرد: [این اقدامات هم]بخاطر گروگان‌هایشان نیست.

طبق این گزارش، منصور افزود: شما (کشور‌های مختلف جهان) باید جنایتکاران را تحریم کنید تا آن‌ها مجبور شوند  نسل‌کشی علیه فلسطینیان را متوقف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها