درخواست قصاص به‌خاطر شوهرکشی با جوراب

زنی که در جریان درگیری با شوهرش او را با جوراب خفه کرده بود، با درخواست قصاص از طرف خانواده شوهرش رو‌به‌رو شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۳۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، فریبا زن میانسالی است که بیست‌و‌هشتم بهمن سال گذشته در جریان اختلاف خانوادگی با شوهرش او را در خانه‌شان در طبقه سوم ساختمانی در محله ستارخان با شال گردن و ماهیتابه‌ای به قتل رساند و در دهان مقتول جوراب گذاشت.
او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران به پزشکی قانونی معرفی و سلامت روانی‌اش تایید شد. با گذشت شش ماه از این جنایت او برای آخرین جلسه تحقیقات از زندان به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: شوهرم از بیماری روحی رنج می‌برد‌. تحت درمان روانپزشک بود و دارو و قرص‌های آرامبخش استفاده می‌کرد‌. چند مرتبه هم خودزنی کرده بود. ما ۱۴ سال زندگی مشترک داشتیم و صاحب فرزند نشدیم. مدام با هم درگیری و دعوا داشتیم. در زندگی‌مان آرام و قرار نداشتیم، حتی چند مرتبه از او خواستم جدا شویم اما می‌گفت چون به من علاقه‌مند است، نمی‌تواند مرا طلاق دهد و دوری از من برایش رنج‌آور است‌. شب قبل از حادثه شوهرم دوباره قرص‌های آرامبخش خورد‌. سر مسائل مختلف و نداشتن بچه دوباره دعوای‌مان شد‌. زد و خورد کردیم. وسایل آشپزخانه را به‌هم ریخت‌. ماهیتابه را برداشت و خودش را زد که دسته آن شکست. چهار زانو کف آشپزخانه نشست و داد و فریاد می‌کرد و ساکت نمی‌شد‌. شالی را برداشتم و از پشت به او نزدیک شدم.
 متهم زن ادامه داد: آن را دور گلویش انداختم اما ساکت نشد و فریاد می‌زد‌. لنگه جورابش را برداشتم و آن را در دهانش گذاشتم و دو دقیقه نگه داشتم. بعد که بیهوش شد تصور کردم به‌دلیل مصرف قرص‌ها به خواب رفته است. ظهر روز بعد که بیدار شدم سراغش رفتم که فوت شده بود و با صحنه‌سازی مرگش را خودکشی نشان‌ دادم.
 این در حالی بود که دو خواهر و یک برادر مقتول که اولیای‌دم بودند برای عروس خانواده درخواست قصاص کردند.
محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: متهم زن به زندان بازگشت و پرونده او به اتهام قتل عمد با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری برای محاکمه ارسال شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها