با رضایت اولیای دم صورت گرفت

بخشش قاتل پس از 18سال در بندرعباس

پسر جوان که در جریان درگیری در باشگاه بدنسازی مرتکب قتل شده بود با رضایت اولیای دم امروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۲۸۰
نجات پسر اعدامی از مرگ

«فرید» 21 ساله متهم است 20 آذرماه سال 90 در جریان درگیری در باشگاه بدنسازی همکار خود به نام امیرعلی را به قتل رسانده است.

مرداد سال گذشته جلسه دادگاه متهم به ریاست قاضی همتیار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه اصغری روشن نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل فرزند خود شدند.

رئیس دادگاه سپس اتهام قتل عمدی را به فرید تفهیم کرد که او در دفاع از خود گفت:‌ روز حادثه در حال تعمیر کمدهای باشگاه بودم و با مقتول درگیری لفظی پیدا کردم. او با باندهای ضبط چند ضربه به سرم زد که خون جلوی چشمانم را گرفت من هم در دفاع از خود با پیچ گوشتی که در دست داشتم چند ضربه به طرف مقتول پرتاب کردم و نمی‌دانم چگونه پیچ گوشتی در سر امیر علی فرو رفت. پس از این جنایت به مشهد گریختم که دو هفته بعد با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم کردم. من قصد کشتن امیرعلی را نداشتم و تنها در دفاع از خود پیچ گوشتی را به طرفش انداختم.

در دادگاه چند نفر از شاهدان ماجرا به تشریح روز حادثه پرداختند که قضات دادگاه بعد از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش برای صدور حکم وارد شورشده و فرید را به قصاص محکوم کردند.

در حالی که مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، اولیای دم مقتول از خون فرزندشان گذشتند.

صبح امروز جلسه محاکمه متهم از جنبه عمومی جرم برگزار شد.متهم با اعتراف به جرم خود گفت: من قصد کشتن امیرعلی را نداشتم و حالا از کارم پشیمانم.

با آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسن
Germany
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
چه خانواده خوبی
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
آخه اون مقتول هم مقصر بوده كه با باند ضبط زده توو سرش...
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
باتشكرازاولیادم مروت وجوان مردی رابحداعلاء رساندند( خدایامارابه راه راست هدایت بفرما)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
دیگه گذشت اون زمون كه هركی نون زور بازوشو میخورد الان دیگه باید نون زور فكرتو بخوری پس این جوونا چرا اینقدر به فكر زور بازو هستن ؟؟؟

نیازمندی ها