۱۳روز از ناپدید شدن پسر ۳.۵ساله تهرانی گذشت

همچنان به دنبال آرین

ناپدید‌شدن مرموز «آی‌نور» دو ساله در روستا

چهار روز از ناپدید‌شدن معماگونه آی‌نور نظری دو ساله اهل روستای ده‌سفید حاجی درویش شهرستان الیگودرز می‌گذرد و با وجود جست‌وجوی‌ گسترده پلیس، گروه‌های امدادی، نیروهای مردمی و استفاده از تجهیزات تجسسی و سگ‌های زنده‌یاب، تاکنون هیچ سرنخی از او پیدا نشده است.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۱۹
 
سه روز است‌ که نه خانواده آی‌نور خواب دارند، نه اهالی روستا و نه نیروهای امدادی و پلیس که حتی شب هم در حال جست‌وجوی نقطه به نقطه بخش‌هایی هستند که احتمال می‌دهند آی‌نور به آنجا رفته باشد.
روزعلی نظری، پدر آی‌نور در توضیح نحوه مفقودی دخترش به جام‌جم‌ گفت: «سه روز پیش در خانه بودیم. من طبقه بالا و همسرم در طبقه پایین. تا ساعت حدود ۱۶:۲۰ دقیقه روز پنجشنبه، دخترم کنار مادرش بود. بعد از آن هیچ‌کدام از آی‌نور خبر نداشتیم. من فکر می‌کردم او نزد مادرش است و مادرش هم فکر می‌کرد دخترم کنار من است. ۱۰‌دقیقه بعد همسرم به طبقه بالا آمد و سراغ آی‌نور را گرفت و گفت بچه نیست. گفتم شاید به خانه مادر و خواهرم رفته باشد که در همسایگی ما هستند. سراغ آنها رفتیم، اما دخترم آنجا هم نبود. ما چون عشایر هستیم، در خانه‌مان همیشه باز است و فامیل می‌آیند و می‌روند. کم‌کم اهالی از موضوع باخبر شدند و به همراه تعداد زیادی از هم‌ولایتی‌ها و حدود ۸۰ نفر از اقوامم‌ که از خوزستان و خرم‌آباد آمده بودند، شروع به جست‌وجو کردیم، اما هیچ ردی از آی‌نور پیدا نکردیم. در این فاصله ارگان‌های نظامی، پلیس‌آگاهی، آتش‌نشانی و هلال‌احمر هم دست به‌کار شدند و شبانه‌روزی جست‌وجوها را ادامه دادند. حتی شهردار و فرماندار الیگودرز هم پیگیر ماجرای مفقودی دخترم بودند. پلیس آگاهی از ساعت ۶ صبح روز شنبه جست‌وجوی خانه به خانه را آغاز کرد و حتی چاه‌ها هم بررسی شد، اما ردی از دخترم پیدا نشد.»
پدر آی‌نور با بیان این‌که دشمنی ندارد، ادامه داد: «سرم به زندگی خودم گرم است. نه به کسی ‌کار دارم و نه چشم به مالش. دشمنی ندارم ‌که دنبال انتقام‌گیری از من باشد. حالا من و مادرش زندگی نداریم و به شدت نگران سلامت دخترم هستیم. درحال حاضر هم ‌کوهستان‌های الیگودرز و نقاطی ‌که احتمال می‌دهیم آی‌نور به آنجا رفته باشد را جست‌وجو می‌کنیم.»
سرلک، یکی از همسایه‌های پدر آی‌نور هم به ما گفت: «روز جمعه پهپاد در منطقه به پرواز درآمد و سگ‌های زنده‌یابی ‌که از منطقه گلستان به روستا اعزام شده بودند هم به جست‌وجو پرداختند، اما متاسفانه نتوانستیم ردی از آی‌نور پیدا‌کنیم.»
محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با اشاره به تداوم عملیات جست‌وجو برای یافتن ردی از آی‌نور به جام‌جم گفت: «در حال حاضر هشت تیم متشکل از ۳۲ نیروی امدادی، یک تیم آنست با ظرفیت سه قلاده سگ زنده‌یاب و همچنین پرواز روزانه بالگرد اورژانس مشغول تجسس روزانه بوده و تاکنون حدود ۶۰ ساعت عملیات جست‌وجو انجام شده، اما تا این لحظه نشانه‌ای از کودک مفقودی پیدا نکرده‌ایم. طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار جست‌وجوها همچنان ادامه دارد.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها