وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

ایران در تدارک یک حمله بزرگ علیه اسرائیل است

یوآو گالانت در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا از آمادگی ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۶۶

ایران در تدارک یک حمله بزرگ علیه اسرائیل است

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ، یوآو گالانت در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا از آمادگی ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

مقامات صهیونیست اکنون در انتظار پاسخ خشمگینانه ایران به ترور اسماعیل هنیه، رهبری سیاسی حماس در تهران است؛ موضوعی که می‌تواند تبعات سنگینی برای این رژیم درپی داشته باشد.

بر این اساس، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پاسخ انتقام‌جویانه ایران به این رژیم با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به صورت تلفنی گفتگو کرد.

گالانت در این تماس تلفنی گفت: ایران در حال آماده شدن برای حمله به اسرائیل است و این  نشان می‌دهد تهران در حال ترتیب دادن یک حمله بزرگ علیه ماست.

وی خاطر نشان کرد: برآورد‌های جامعه اطلاعاتی اسرائیل نشان می‌دهد حمله انتقام‌جویانه ایران در پاسخ به ترور هنیه طی روز‌های آینده انجام خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به ایران و جنبش حزب‌الله لبنان پیرامون اشتباه محاسباتی و وادار کردن اسرائیل به واکنشی که جرقه جنگ را در دیگر جبهه‌ها روشن می‌کند، هشدار می‌دهیم.

از آنجا که تل‌آویو به تنهایی نمی‌تواند دربرابر حمله احتمالی تهران مقاومت کند، مقامات این رژیم برای دفاع از خود همانند حمله ۱۴آوریل ایران نیازمند حمایت آمریکا هستند.

    منبع:مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها