وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

ایران در تدارک یک حمله بزرگ علیه اسرائیل است

وبگاه امنیتی صهیونیستی اذعان کرد:

قدرت حزب‌ الله لبنان برای نفوذ به مناطق صهیونیستی جدی است

افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان دارند که قدرت حزب‌الله برای نفوذ به شهرک‌های صهیونیستی یا مواضع ارتش کاملا واقعی و جدی است و تل‌آویو باید خود را برای این سناریو آماده کند.
کد خبر: ۱۴۶۸۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، وبگاه صهیونیستی والاه که به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نزدیک است به نقل از تعدادی افسران فرماندهی منطقه شمالی سرزمین‌های اشغالی نوشت که تهدید نفوذ زمینی حزب الله از مرزهای شمالی سرزمین‌ های اشغالی بیش از هر زمان دیگری واقعی و جدی است.

این وبگاه صهونیستی می افزاید که نیروهای ویژه رضوان حزب الله همچنان قدرت حمله سازماندهی شده و تلاش برای نفوذ به شهرک‌های اسرائیل یا مراکز نظامی دارند.

افسران رژیم صهیونیستی که در این گزارش به نام آنها اشاره نشده است، تاکید دارند: اگر برخی تصور می‌کنند که حزب الله نیروهای خود را برای نفوذ به مناطق صهیونیستی آماده نکرده و آموزش نمی دهد، دچار اشتباه و توهم هستند.

این گزارش می‌افزاید که مبنای کاری همه باید این باشد که حزب الله این قدرت را دارد تا نیروهایش پرچم این حزب را در شهرک‌های صهیونیستی یا مواضع ارتش به اهتزاز در آورند یا ساختمان‌ها را به آتش بکشند.

این پایگاه خبری صهیونیستی در گزارشی دیگر به هراس «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حمله احتمالی و انتقام جویانه ایران اشاره کرد و نوشت: در این مدت، گالانت در بعضی روزها، ۲ بار با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا صحبت کرده و آخرین تحولات و اطلاعات را با وی در میان گذاشته است.

این رسانه صهیونیستی از هشدار دستگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر به سران آن خبر داد و افزود: مقامات امنیتی هشدار دادند که یک تغییر راهبردی در منطقه در حال وقوع است، زیرا همه کانون‌های ضداسرائیلی از جمله لبنان، عراق، یمن و ایران به طور همزمان فعال شده‌اند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فؤاد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را دربر گرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها