مدیریت بیمه دی استان البرز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار اعلام کرد:

توجه به رضایت مشتریان، اولیت اصلی بیمه دی

مدیریت بیمه دی استان البرز گفت:در این چندسال اخیر همواره توجه به مشتری مداری و رضایت بیمه شدگان اولیت مهم و اصلی بیمه دی بوده و در همین راستا اقدامات شاخصی صورت گرفته است.
مدیریت بیمه دی استان البرز گفت:در این چندسال اخیر همواره توجه به مشتری مداری و رضایت بیمه شدگان اولیت مهم و اصلی بیمه دی بوده و در همین راستا اقدامات شاخصی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۹۴

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، محمد کاظم کرمی مدیریت بیمه دی استان البرز با ضمن تبریک روز خبرنگار به سفیران آگاهی بخش جامعه گفت:ما در استان البرز به مانند سراسر کشور در سالی که گذشت و ۵ ماهه اخیر دوره فعالیت موفقی را سپری کردیم و توانستیم سهم بازارمان را در سال ۱۴۰۳ به بیش ۵ درصد ارتقا بدهیم که افزایش فروش نسبت به مشابه سال قبل به میزان ۸۸۱ درصد، سهم بازار ما بوده است.
وی افزود:در چندماهه اخیر بیمه گذاران مهمی اعم از گروه صنعتی زر، شهرداری کرج، شرکت خاور پرس، شرکت فروشگاه‌های امیران و شرکت آب و فاضلاب جذب شده اند و با نگاه ویژه‌ای که داشته ایم در یکسال گذشته ۲۰۰ بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به باشگاه مشتریان بیمه دی افزوده شده اند.
کرمی در ادامه اشاره کرد:در کنار اجرای این برنامه‌ها با نگاه خوبیکه به توسعه شبکه فروش داشتیم سعی کرده ایم خرده فروشی را مورد توجه قرار بدهیم. در راستای این موضوع به صورت ویژه بیمه دی فروش اقساطی را با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه در شیوه عمل قرار داده که به عنوان یک مزیت بازار رقابتی خودمان را تقویت کنیم.
مدیریت بیمه دی البرز در رابطه با تعداد بیمه شدگان این استان گفت: همواره بیمه دی به عنوان همراه همیشگی بنیاد شهید و امورایثارگران شناخته می‌شود که در رابطه با همین امر در استان البرز ۳۰ هزار ایثارگر محترم، بیمه شده داریم و همچنین بیش از ۳۵ هزار بیمه شده مهمان که از استان‌های دیگر هستند، اما پرونده بیمه آن‌ها در استان البرز تشکیل شده و به مدت موقت خدمات را از این استان دریافت می‌کنند.
وی در ادامه افزود:ما علاوه بر ایثارگران عزیز بیش از ۵۰ هزار بیمه شده دیگر در البرز در اختیار داریم و همچنین بیش از ۲۰ هزار بیمه شده سربار یعنی افرادی که خدمات خود را از استان‌های دیگر دریافت می‌کنند از فعالیت‌های بیمه دی بهره مند می‌شوند.
کرمی رضایت مشتریان را رویکرد مهم در راستای ترقی دادن جایگاه بیمه دی تلقی کرد و اظهار داشت:در ۲ سال اخیر در امر مشتری مداری اتفاق‌های خوب و تاثیر گذاری رقم خورده است که یکی از این موارد سامانه پشتیبانی از مشتریان بیمه دی می‌باشد که از این روش مردم عزیز می‌توانند به صورت شبانه روز از طریق این بستر سوالات خود را پاسخگو باشند.
وی اضافه کرد:بیش از یکسال است که به تمامی بیمه شدگان از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود که روز‌های چهارشنبه مدیران ارشد بیمه دی پاسخگو شما خواهند بود و در این روز مدیران بدون هیچ وقفه‌ای پاسخگو مردم عزیز هستند. همچنین ما در استان البرز به صورت ثابت ماهیانه به ۱۰ نفر از بیمه شدگان که هشت نفر ایثارگر و دو نفر غیر ایثارگر هستند بازدید خواهیم داشت و از نزدیک مشکلاتشان شناسایی می‌شود.
کرمی در رابطه با خدمت رسانی مراکز درمانی به بیمه شدگان اذعان کرد:۲۴۵ مرکز درمانی طرف قرارداد داریم که در مدت ۵ ماه اخیر ۱۷۶ هزار ۸۸۳ مورد مراجعه به این مراکز بوده است و بیمه شدگان از خدمات ما استفاده کرده اند.
وی در پایان تاکید کرد:یکی از شاخصه‌های مهم بیمه دی خوش حسابی در قبال بیمه شدگان است که در همین راستا تسویه صورتحساب‌های غیر بیمارستانی کمتر از ۷۲ ساعت و صورتحساب‌های بیمارستانی در مدت ۷ روز ثبت نهایی می‌شود و هم اکنون مراکز درمانی دولتی تا پایان خردادماه و مراکز درمانی غیر دولتی تا ابتدا خردادماه تسویه انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها