به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری فر اظهار داشت: پیش از این خدمات مشترکین در شهرهای فامنین، درگزین و رزن غیر حضوری شده بود و اکنون سه شهر جدید شامل بهار، اسدآباد و کبودرآهنگ نیز اضافه شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: ارائه خدمات غیر حضوری نوع اول به مشترکین شهری و روستایی در دستور کار شرکت قرار دارد که از آن جمله می توان ثبت و تغییر شماره تلفن همراه مالک و مستاجر، بررسی و ارسال صورتحساب و ارائه تسویه حساب قبوض آب بهاء، را نام برد.
وی ادامه داد: اعلام بدهی و ارسال آخرین قبض آب بهاء، ثبت درخواست آزمایش کنتور، اعلام شماره بدنه کنتور و یا اشتراک، ثبت درخواست قطع، وصل و جابجایی انشعاب و ثبت آخرین کارکرد کنتور از دیگر موارد خدمات غیر حضوری شرکت آبفا به مشترکین است.
بختیاری فر هدف از غیر حضوری شدن خدمات این شرکت را افزایش میزان رضایت مندی و تکریم مشترکین شهری و روستایی عنوان کرد و افزود: شرکت آبفا همواره تلاش می کند خدماتی با کیفیت و در سریع ترین زمان و بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت را به مشترکین ارائه دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون در کلیه شهرهای استان خدمات غیر حضوری شرکت آبفا از طریق سامانه خدمات مشترکین به نشانی ” es.hww.ir ” انجام می شود که هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه ی حضوری خدمات مورد نظر خود را از شرکت آبفا دریافت کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد