تحولات جدید در بازار میوه و تره‌بار یزد

یزد- فرماندار یزد گفت: بازار میوه و تره‌بار یزد با هدف ارتقای کیفیت و برخورد با واحدهای غیرمجاز ساماندهی می شود.
کد خبر: ۱۴۶۷۷۶۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، در جلسه ساماندهی بازار میوه و تره‌بار استان یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، بر لزوم برخورد قاطع با واحدهای بدون مجوز و ارتقای کیفیت خدمات در این صنف تأکید کرد. 

وی همچنین بر ضرورت حذف نسیه فروشی در میادین میوه و تره بار و جلوگیری از به کارگیری اتباع بیگانه بعنوان عوامل موثر در کاهش قیمت و افزایش رضایت مردمی تأکید کرد. 

در جهت ساماندهی بازار میوه و تره‌بار استان یزد، جلسه ای با حضور سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد، و سایر مسئولین مربوطه در اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه، بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات، و برخورد با واحدهای بدون مجوز و ایجاد نظم و امنیت در بازار میوه و تره بار تأکید شد.

فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در بازار میوه و تره‌بار، از جمله وجود واحدهای بدون مجوز و نسیه فروشی در میادین ، بر ضرورت هماهنگی بین بخشی برای حل این مشکلات تأکید و بر نقش مهم اتاق اصناف در همکاری برای ساماندهی این بازار اشاره کرد. 

پاکدل، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در بازار میوه و تره‌بار اشاره کرد و بر لزوم نظارت دقیق بر پروانه کسب  واحدهای صنفی تأکید کرد.

آسایش، رئیس اتاق اصناف یزد نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولین، بر آمادگی کامل اتاق اصناف برای همکاری در اجرای طرح‌های ساماندهی بازار تأکید کرد. 

در این جلسه، تصمیماتی برای اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای ساماندهی بازار میوه و تره‌بار اتخاذ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها