حمله پهپادی حزب‌الله به مقر فرماندهی پادگان «ایلیت»

حزب‌الله لبنان از حمله به یکی از مقر‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با اسکادرانی از پهپاد‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۷۶۲۲

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حزب‌الله لبنان از حمله به یکی از مقر‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با اسکادرانی از پهپاد‌ها خبر داد.

جنبش حزب‌الله لبنان بامداد امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با مجموعه‌ای از پهپاد‌های تهاجمی مقر فرماندهی جدید لشکر۹۱ در پادگان ایلیت رژیم صهیونیستی را هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

در ادامه بیانیه آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت‌قدم و استوار فلسطین در باریکه غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و در پاسخ به حملات و ترور‌های دشمن صهیونیستی در شهرک‌های البازوریه، دیرسریان و حوله در جنوب لبنان، دوشنبه مورخ ۲۰۲۴/۰۸/۰۵ با اسکادرانی از پهپاد‌های تهاجمی مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ در پادگان ایلیت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

در این حمله، اماکن و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف مستقیم قرار گرفته که تعدادی از صهیونیست‌ها کشته  یا مجروح شدند.

در ارتباط با درگیری‌های شمال لبنان خبر دیگر اینکه ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به زخمی شدن یک افسر و یک نظامی دیگر این رژیم در جریان حمله اخیر از خاک لبنان به اراضی اشغالی اذعان کرد.

در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی بر اثر انفجار پهپاد در ایلیت هشاحر در الجلیل علیا زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد که این دو نظامی از نیرو‌های تیپ گولانی هستند که اخیرا از باریکه غزه به شمال فلسطین اشغالی منتقل شده‌اند.

حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه المالکیه ارتش اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود نیز اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در باریکه غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز (دوشنبه) پایگاه نظامی «المالکیه» را هدف حملات پهپادی قرار داده و این حمله به دقت به اهداف اصابت کرد.

آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

از سوی دیگر منابع خبری از فعال شدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین در الجلیل و نیر حومه شهر اشغالی نهاریا خبر دادند.

حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع لبنانی نیز از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان طی دو نوبت خبر دادند.

شهادت دو لبنانی در حمله رژیم غاصب اسرائیل

رسانه‌های لبنان گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به میس الجبل  در جنوب لبنان، دو نفر به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها