سرپرست وزارت خارجه در تماس با معاون نخست وزیر اردن:

ایران قانون و عدالت را بدون هیچ تسامحی اجرا خواهد کرد

سرپرست وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران قانون و عدالت را بدون هیچ تسامحی درخصوص رژیم بدنام و جنایتکار اسراییل اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۶۷۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در ادامه رایرنی‌های تلفنی خود با وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی، تلفنی با ایمن الصفدی معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه اردن، در خصوص تبعات اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رایزنی و تبادل نظر کرد.

علی باقری ضمن تشکر از حضور نماینده دولت اردن در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تجاوز تروریستی در هدف قرار دادن رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، ضمن نقض مقررات بین‌المللی، خط قرمز مهمی را زیر پا گذاشت، تاکید کرد: به همین جهت بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران قانون و عدالت را بدون هیچ تسامحی درباره این رژیم بدنام و جنایتکار اجرا خواهد کرد.

سرپرست وزارت امورخارجه کشورمان در ادامه این گفتگو تصریح کرد: طی ده ماه گذشته صهیونیست‌ها غزه را به خاک و خون کشیده و اکنون دایره جنایات خود را به بیروت و تهران و یمن گسترش داده‌اند و اگر جلوی جنایتکاران تروریست گرفته نشود، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به‌طور جدی دچار مخاطره می‌کنند.

باقری همچنین با اشاره به پیشنهاد ایران برای برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی، خواستار حمایت اردن از این پیشنهاد شد.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن نیز از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری نشست فوری سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

وی جنایت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران و نقض حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

وی همچنین افزایش تنش در منطقه را خواست رژیم صهیونیستی خواند و بر ضرورت تلاش برای جلوگیری از گسترش دامنه جنگ در منطقه تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها