پیام تسلیت قالیباف درپی شهادت شهید حاج اسماعیل هنیه

رئیس مجلس در پیامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از خون برادر شهید و میهمان عزیز خود شهید حاج اسماعیل هنیه نخواهد گذشت و خونخواهی آن شهید عزیز را وظیفهٔ قطعی خود می‌داند.
رئیس مجلس در پیامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از خون برادر شهید و میهمان عزیز خود شهید حاج اسماعیل هنیه نخواهد گذشت و خونخواهی آن شهید عزیز را وظیفهٔ قطعی خود می‌داند.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام تسیلت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی ترور اسماعیل هنیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضىٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلا

رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی در اقدامی بی‌شرمانه در نقض آشکار و صریح قوانین بین‌المللی جنایت ننگین دیگری را در ترور یکی از چهره‌های ارزشمند و برجستۀ جبهۀ مقاومت به ثبت رساند.

مجاهد نستوه و سرافراز جبهۀ مقاومت، فرمانده رشید و از پرچم‌داران خستگی‌ناپذیر نهضت آزادی فلسطین شهید حاج اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، که برای حضور در مراسم تحلیف چهاردهمین دورۀ ریاست جمهوری مهمان ملت شریف ایران بود، در خاک جمهوری اسلامی ایران توسط ایادی رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید.

برای این فرمانده دلاور، شهادت آرزو و آرمانی الهی بود که به آن نائل آمد. ایشان آرزوی خود را همواره مبارزه با غاصبان جنایتکار و نسل‌کش رژیم اسرائیل تا آزادی قدس و فلسطین می‌دانست و در طول سال‌ها، علاوه‌بر مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، ارزشمندترین دارایی‌های خود ازجمله بسیاری از اعضای خانواده‌اش را تقدیم آرمان‌های متعالی الهی نمود و اینک خود نیز به خیل سرافرازان کاروان شهدای مقاومت پیوست.

شهادت این مجاهد والامقام به‌یقین باعث تقویت پیوندهای ناگسستنی مسلمانان و پایبندی و اتحاد بیشتر مجاهدان جبهۀ مقاومت و آزادی‌خواه در راه مبارزه با غاصبان و جنایتکاران خواهد بود. ملت سرافراز ایران همواره در کنار مردم شریف، مظلوم و دلاور فلسطین و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه تا تحقق آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد ایستاد.

جمهوری اسلامی ایران از خون برادر شهید و میهمان عزیز خود شهید حاج اسماعیل هنیه نخواهد گذشت و خونخواهی آن شهید عزیز را وظیفهٔ قطعی خود می‌داند.

اینجانب شهادت جناب آقای حاج اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت‌های بزرگ و مقاوم فلسطین و ایران، تمامی رزمندگان و مجاهدان جبهۀ مقاومت و تمام اعضاء جنبش حماس، تبریک و تسلیت می‌گویم. إن‌شاءالله در امتداد خط سرخ شهادت سرداران جبهۀ حق، شاهد تحقق نصرت الهی و ظفرمندی امت اسلام با شکست و اضمحلال کامل عوامل و ایادی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها