با رایزنی وزیر ورزش و جوانان

دستور پرداخت تسهیلات به استقلال صادر شد

انتقاد کار‌بران ایرانی از انتخاب سردار

آزمون در پایان خط!

سردار آزمون در تصمیمی عجیب، به جای ادامه مسیر فوتبالی‌اش در قاره سبز و بازی در باشگاه‌های بزرگ، به دبی پرواز کرد تا برای شباب‌الاهلی بازی کند! انتقالی شوکه‌کننده که با واکنش منفی تعداد زیادی از هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال مواجه شده است.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۴۹
 
وقتی خبر رسید لورکوزن و الاهلی برای معامله سردار به توافق رسیده‌اند، تصور می‌شد خبر شایعه‌ای بیش نیست ولی با تائید خود سردار و انتقال رسمی به این باشگاه، همه باور کردند اتفاق غیر‌ممکن زیاد در فوتبال رخ می‌دهد. سردار بعد از یک فصل کاملا موفق در رم ایتالیا، با پیشنهادهای مختلفی از اروپا مواجه شد اما ترجیح داد در دوراهی پیشرفت و پول، پول را انتخاب کند.  پولی که الاهلی برای خرید این بازیکن هزینه کرده، ۱۸میلیون دلاربرای سه فصل است که ازاین رقم ۵میلیون دلار به باشگاه لورکوزن می‌رسد و مابقی به حساب سردارآزمون خواهدرفت.یعنی دستمزدسالانه این بازیکن درامارات بالای ۴ میلیون دلار است و پیش‌بینی‌ها می‌گوید اگر سردار بتواند خو‌ش بدرخشد، در هر فصل بالغ بر ۲۵۰میلیارد تومان (بدون مالیات) درآمد خواهد داشت. او فصل گذشته در رم دستمزدی ۲.۲ میلیون یورویی داشت که ۴۳‌درصد آن را به عنوان مالیات پرداخت می‌کرد. برای مهدی طارمی هم شرایط همین بوده. او در کشور پرتغال بخش قابل توجهی از دستمزد خود را به عنوان مالیات پرداخت می‌کرد. همین حالا بخش قابل توجهی از دستمزد ۳.۵ میلیون یورویی طارمی در اینتر به حساب اداره مالیات واریز می‌شود. با این حال او ترجیح داد به جای پول، همچنان در مسیر پیشرفت بماند چراکه ظرف دو سال گذشته با پیشنهاد نجومی الهلال و دیگر باشگاه‌های عربستانی مواجه بود و ترجیح داد در قاره سبز بماند. طرز فکر طارمی و تصمیم سردار باعث شده هواداران ایرانی به شماتت آزمون بپردازند و در کامنت‌های باشگاه شباب‌الاهلی این موضوع را بروز دهند. 
   
قائدی می‌دانست
سردار به بازیکنان تیم‌ملی از جمله مهدی قائدی که رفیق نزدیکش است گفته بود دوست دارد روزی به امارات برود و آنجا بازی کند اما حتی آنها هم پیش‌بینی نمی‌کردند اتفاق به این زودی رخ دهد. قائدی اولین فوتبالیستی بود که در جریان انتقال سردار به الاهلی قرار گرفت چون رابطه نزدیکی با مسئولان باشگاه اماراتی دارد. او فعلا قرضی از الاهلی به اتحاد کلبا رفته ولی اگر به درخشش خود ادامه دهد و آزمون هم فصل آینده در این باشگاه باشد، احتمالا همبازی او خواهد شد. 
   
سردار کتک خورد
آزمون یکشنبه شب در گرمای دبی، به محل تمرین شباب‌الاهلی رفت و در تمرین این تیم حاضر شد. استقبال از سردار جالب بود. بازیکنان تونلی تشکیل دادند و سردار مجبور شد کتک بخورد و از این تونل رد شود. البته سرمربی الاهلی ترجیح داد روی بدن سردار فشار زیادی نیاورد و در زمان فوتبال درون تیمی او به صورت انفرادی تمرین کرد تا به لحاظ بدنی آماده‌تر شود. آزمون که کلا روابط عمومی خوبی دارد، خیلی زود با بازیکنان ارتباط برقرار کرد. 
   
از خلیج‌فارس تا انتقاد به سردار
شباب‌الاهلی رونمایی ضعیفی از سردار آزمون داشت و در پست اول اعلام رسمی این انتقال، اصلا تصویری از آزمون منتشر نکرد. آنها در ادامه پوستر نسبتا ضعیفی از آزمون طراحی و منتشر کردند و بعد در ویدئویی، به رونمایی از این بازیکن پرداختند که البته کیفیت خوبی نداشت. اکثر کامنت‌ها پای این سه پست فارسی است و دوباره همه شاهد نقش‌آفرینی هواداران فوتبال هستند. اتفاق جالبی که در کامنت‌ها رخ داد هشتگ خلیج فارس بود.خیلی از هواداران با این کامنت و بی‌توجهی به انتقال سردار به الاهلی، تلاش کردند به اماراتی‌ها بگویند خلیج همیشه فارس است.دراین بین اما تعدادی ازهواداران هم با کامنت‌های خود نسبت به انتقال سردار به الاهلی انتقاد کردند که تعدادی از آنها را در زیرمی‌خوانید؛ 
بهترین بازیکن ایران بیاد برای الاهلی بازی کنه؟ حیف این همه استعداد.
در دنیای سردار آزمون‌ها تو مهدی طارمی باش
فوتبال سردار آزمون تمام شد
قدرت پول!
واقعا ناراحت شدیم که از اروپا به امارات رفتی. از ته دل امیدواریم زودتر به فوتبال اروپا کامبک بزنی. 
 حیف این همه استعداد
سعید عزت‌اللهی تو امارات حیف شد. الان نوبت سرداره؟ چقدر پول می‌گیرین که قید موقعیت‌های خوبتون رو می‌زنین؟
سقوط آزاد
با این انتقال به فوتبالت پایان دادی
از بوندسلیگا و سری A رسیدی لیگ امارات؟ چه پیشرفتی!
از انتقال سردار به امارات حمایت نکنید!
جای بهتری نبود بری آقای آزمون؟ 
این انتقال در شان تو و کشورمون نبود
حداقل می‌رفتی عربستان و کنار بزرگانی چون رونالدو بازی می‌کردی
یکی میشه طارمی و یکی میشه سردار!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها