با صدور بیانه‌ای اعلام شد

شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله لبنان

حزب الله لبنان همزمان با اعلام شهادت یکی دیگر از رزمندگانش در راه قدس، از هدف قرار دادن مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در پایگاه های «الرمثا» و «الزبدین» و شهرک اشغالی «شتولا» خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همزمان با انجام چند عملیات ضد مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از شهادت یکی دیگر از رزمندگان خود در راه قدس خبر داد.

حزب الله با صدور بیانه‌ای اعلام کرد یکی دیگر از رزمندگانش به نام عباس حسین حمود (امیر) متولد سال ۲۰۰۰ میلادی و از اهالی شهرک مرکبا در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسید.

حزب الله همچنین اعلام کرد برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز به وقت محلی پایگاه «الرمثا» ارتش اشغالگر را در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح موشکی مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در عملیاتی دیگر، ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی پایگاه «الزبدین» صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشکی حزب الله به صورت مستقیم هدف قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی در شهرک عیتا الشعب، ساختمان‌های مورد استفاده اشغالگران را در شهرک صهیونیستی «شتولا» مستقیماً با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها