استاندار ایلام خبر داد

توزیع ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های اربعین

استاندار ایلام گفت: اربعین باعث شد ایلام از بن‌بست خارج شود و ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های اربعین توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۰۳

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین؛حسن بهرام‌نیا ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد _ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: اربعین ظرفیتی خدادادی است که به استان ایلام داده شده و باعث شده است استان ایلام از بن‌بست خارج گشته و به یک کریدور تبدیل شود.

وی افزود: مدیران با هماهنگی که در دولت شهید جمهور برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های استان داشتند، برای اربعین هم تلاش کنند، چرا که اربعین فرصتی بی‌بدیل برای استان بوده و کم‌کاری در آن، مایه خسران است.

استاندار ایلام تصریح کرد: در اعطای اعتبارات اربعین به پروژه‌ها تسریع شده و به صورت تنخواه برای پیشبرد به پروژه‌ها تزریق شود.

بهرام‌نیا تاکید کرد: پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین در دولت چهاردهم نیز که یک دولت مردمی، متدین و پای‌کار است بدون شک ادامه پیدا می‌کند و ضمن تکمیل آن، خلأ‌های موجود نیز شناسایی و رفع خواهند شد.

در این جلسه در خصوص توزیع ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل جز ۱۱ ردیف ۵۵۰ هزار موضوع تکمیل و توسعه زیرساخت‌های مرتبط با اربعین‌حسینی، بحث، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها