رفع تصرف بیش از ۱۲۵ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش از ۱۲۵ هکتار از اراضی دولتی این استان از ابتدای سالجاری تاکنون به ارزش ۶۵۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۷۷

رفع تصرف بیش از ۱۲۵ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،عطاء اله اکبری با بیان اینکه این اراضی در قالب ۱۹ پرونده با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت آزادسازی و به بیت المال بازگردانده شد، افزود: شهرستان میرجاوه دارای بیشترین سطح رفع تصرف اراضی استان در این مدت بود.
وی تصریح کرد: شهروندانی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهر‌های سیستان و بلوچستان را دارند ابتدا  از اداره‌کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های مختلف استعلام کنند  تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند، چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی زیر پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.
اکبری خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۲۵ و یا شماره گیری تلفن گویای چهار رقمی ۱۶۵۶، هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها