معاون هماهنگی توزیع توانیر:

برق مشترکان پرمصرف خانگی قطع می‌شود

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت:تا دو هفته آینده ناگزیر هستیم به دلیل جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکان ابتدا نسبت به محدودسازی برق آنها و در صورت لزوم نسبت به قطع برق اقدام کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۰۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر، گفت: لازم است بخش اداری با برنامه‌های مدیریت مصرف همکاری حداکثری را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری انجام شده برای مدیریت مصرف بخش اداری ۱۵۰۰ مگاوات بوده است، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد حداکثر همکاری ادارات به ۱۲۰۰ مگاوات رسیده که به این معنی است برخی ادارات به وظایف خود در حوزه کاهش مصرف برق عمل نمی‌کنند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر افزود: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده قرار است برق مشترکان پرمصرف بخش اداری که قطع شده است، تنها در صورت ارائه تعهد وصل شود.

ذبیحی با اشاره به‌ضرورت اعمال برنامه مدیریت مصرف در بخش تجاری گفت: مشترکان این بخش لازم است در ساعت اوج مصرف (۱۳ تا ۱۸) مولدهای خود را در مدار قرار داده و حتی تا حد امکان با توجه به کاهش مراجع مردم به‌واسطه شدت گرما، با تعطیل‌کردن واحدها، صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها