تاکید شهردار گرگان بر محرومیت‌زدایی از محلات؛

 اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد شود

شهردار گرگان گفت: اقدامات در شهرداری طبق قانون انجام می‌شود و معطل هیچ کسی نخواهیم ماند و اجازه هم نمی‌دهیم خللی در روند کار‌ها ایجاد شود.
شهردار گرگان گفت: اقدامات در شهرداری طبق قانون انجام می‌شود و معطل هیچ کسی نخواهیم ماند و اجازه هم نمی‌دهیم خللی در روند کار‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۶۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی در هفتمین جلسه بررسی پروژه‌های جهادی محلات شهر گرگان با بیان اینکه شهرداری دستگاهی اجرایی و خدمات‌رسان است، اظهارکرد: براساس تکالیف و وظایفی که برعهده داریم، تلاش می‌کنیم تا خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی شکل جدیدی از کار است، عنوان کرد: علاوه بر وظایف سازمانی و قانونی، یکسری از پروژه‌ها دارای اولویت بیشتری است و به صورت فوق‌العاده در قالب قرارگاه جهادی به آنها پرداخته می‌شود.

سیدالنگی با تاکید بر تلاش مضاعف مجموعه شهرداری برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی محلات و شهروندان گفت: واژه قرارگاه جهادی را در دولت سیزدهم زیاد به‌کار بردیم و نتیجه اقدامات در این زمینه، به نفع شهر و شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به اهداف قرارگاه جهادی در محلات دست پیدا کنیم نیازمند ایجاد فصل مشترک هستیم که قرارگاه می‌تواند این نقطه عطف باشد.

شهردار گرگان بیان کرد: بازسازی قرارگاه جهادی به زودی به اتمام می رسد و از این پس برخی از جلسه های ما درباره محلات و برخی پروژه‌های اولویت‌دار در قرارگاه برگزار خواهد شد. تاکید ما بر اینست که مدیران از ظرفیت قرارگاه جهادی به نفع مردم استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها