جروزالم‌پست: در دوره پزشکیان، حمایت ایران از گروه‌های مقاومت ادامه می‌یابد

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت که علیرغم آن‌که یک فرد اصلاح‌طلب بعنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده شده است اما موضع ایران در قبال اسرائیل همچنان خصمانه خواهد بود و حمایت از گروه‌های مخالف رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۹۰
به گزارش جام‌جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» در یادداشتی با عنوان مواضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی در دوران رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب ایران مسعود پزشکیان تغییر نخواهد کرد، به تحلیل سیاست‌های ایران درچهار سال آینده پرداخت.
 
در این گزارش آمده است، علیرغم آن‌که یک فرد اصلاح‌طلب بعنوان رئیس‌جمهور ایران برگزیده شده است، اما موضع ایران در قبال اسرائیل همچنان خصمانه خواهد بود و حمایت از گروه‌های مخالف رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.
 
این روزنامه اسرائیلی دامه داد که ایران همچنان حامی سرسخت حماس، جهاد اسلامی فلسطین، حزب‌الله، رئیس‌جمهور سوریه بشار اسد و انصارالله یمن است که همگی این گروه‌های مقاومتی از دشمنان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند و «این به مفهوم آن است که علیرغم انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلاح‌طلب، ایران همچنان تهدید حیاتی کشور اسرائیل باقی خواهد ماند».
 
طبق گزارش مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی «میرآمیت»، پزشکیان تصریح کرده است که ایران همچنان به حمایت از «مقاومت» درمنطقه علیه «رژیم نامشروع صهیونیستی» ادامه خواهد داد و این حمایت برپایه سیاست جمهوری اسلامی است.
 
طبق این گزارش، رئیس‌جمهور منتخب ایران تصریح کرده است که اطمینان دارد «مقاومت» در منطقه اجازه نمی‌دهد اسرائیل به سیاست «جنگجویانه و جنایتکارانه» خود علیه مردم فلسطین و سایر مردم منطقه ادامه دهد.
 
جروزالم‌پست با اشاره به این موارد ادامه داد، مسعود پزشکیان در نامه‌ای به «اسماعیل هنیه» رهبر حماس تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به اصل حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با «اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی» پایبند است و این مسئله را وظیفه انسانی و اسلامی خود می‌داند.
 
وی همچنین در این نامه افزود که جمهوری اسلامی همچنان به حمایت کامل از مردم فلسطین تا زمان تحقق حقوقشان و آزادی قدس ادامه خواهد داد و اطمینان داد که گروه‌های مقاومت فلسطین در جنگ فعلی غزه پیروز خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها