واکنش مشترک شخصیت‌های ادبی جهان درباره جنگ در غزه

‌نسل‌کشی را متوقف کنید

المپیک جای جانیان نیست

اکتبر سال گذشته برگ دیگری از جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی رقم خورد و این رژیم نامشروع سلسله حملات گسترده‌ای را بر مبنای نسل‌کشی به غزه آغاز کرد. در این جنایات تاریخی و سیاه مدارس، مساجد، بیمارستان و مناطق مسکونی متعددی آماج حملات تروریست‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و هزاران غیرنظامی بی‌گناه از جمله کودکان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۵۵
نویسنده هیلدا حسینی‌خواه - گروه ورزش
 
تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این جنایات دلخراش دل هر انسانی رابه درد می‌آورد. با وجود گذشت بیش از۱۰ماه ازآغازدور تازه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تفاوتی در مناسبات و تعاملات ورزشی نمایندگان این رژیم به وجود نیامده است. چند روز دیگر المپیک پاریس رسما آغاز می‌شود، المپیکی که نمایندگان رژیم صهیونیستی هم در آن به میدان می‌روند. این حضور غیرقانونی‌، غیرانسانی و غیرمنطقی است. چگونه می‌توان در نوار غزه بدترین جنایات را انجام داد و بعد نمایندگان ورزشی همان رژیم جنایتکار در پاریس باشند؟
   
حمایت از تروریست‌ها
حمایت از تروریست در سطح جهان دیگر شاخ و دم ندارد. اکنون رژیم صهیونیستی به عنوان یک فرقه تروریست از سوی غرب به خصوص آمریکا حمایت می‌شود که این حمایت جنایتکارانه نتایج زیادی به دنبال دارد. یکی از نتایج شوم این حمایت حضور ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس است.  این موضوع تا امروز مورد انتقاد و اعتراض بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی شده است. در آستانه یک المپیک دیگر سوال اصلی این است: نمایندگان رژیم صهیونیستی در پاریس چه می‌کنند؟  مگر نه این‌که رژیم صهیونیستی و تمامی آثارش باید به جرم ارتکاب جنایت در نوار غزه از صحنه تمامی رویدادهای ورزشی حذف شوند؟ این اتفاق نیفتاده و تا چند روز دیگر شاهد این خواهیم بود نمایندگان رژیم تروریستی صهیونیستی در پاریس رقابت‌های خود را در کنار دیگر ورزشکاران جهان آغاز می‌کنند.
   
انفعال کمیته بین‌المللی المپیک
انفعال کار دست ورزش جهان داد. همه سکوت کردند و راه را باز کردند تا رژیم صهیونیستی براحتی و بی‌هیچ دغدغه و نگرانی در المپیک شرکت کند. هیچ تعلیقی در کار نبود و هیچ اتفاقی در دنیای ورزش رخ نداد. رژه هم برگزار می‌شود و در افتتاحیه المپیک پاریس نمایندگان رژیم صهیونیستی با قدم‌گذاشتن روی خون کودکان و سایر شهدای غزه به دنیا نشان می‌دهند حمایت از تروریست چه عواقب بی‌شرمانه‌ای دارد. کمیته بین‌المللی المپیک نیز در تقابل با مساله جنایات رخ داده در غزه کاملا منفعل نشان داد و ثابت شد که در مسائل بشردوستانه و مبتنی برانسانیت نمی‌تواندنقشی فراترازسازمان حقوق بشرایفا کند و حتی همان ابراز نگرانی را هم بلد نیست. المپیک بزرگ‌ترین میدانی است که رژیم صهیونیستی می‌تواند در آن شرکت کند.عدم تعلیق این رژیم خودجنایت دیگری است، جنایتی که راه را برای دیگر جنایات هموار می‌کند. این اماهمه ماجرا نیست چراکه جهان استانداردهای دوگانه آمریکا - غرب را فراموش نمی‌کند که چگونه در ماجرای جنگ اوکراین، کشور روسیه از حضور درمسابقات ورزشی تعلیق شد و حال چگونه است که در راستای همان استاندارد دوگانه نمایندگان جانی‌ صهیونیست درالمپیک پاریس که باشعار صلح و زندگی برگزار می‌شود حضور داشته و میزبان آنان، پذیرای نمایندگان مرگ  و جنگ است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها