استقبال حماس از اقدام دولت پاکستان علیه نتانیاهو

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی بیانیه‌ای از اقدام دولت پاکستان در مورد تروریست خواندن «بنیامین نتانیاهو» و اعلام اینکه کابینه او مرتکب جنایات جنگی شده است، استقبال کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، حماس طی بیانیه‌ای از اقدام دولت پاکستان در مورد تروریست خواندن نتانیاهو و اعلام اینکه کابینه اسرائیل مرتکب جنایات جنگی شده است، استقبال کرد و این اقدام پاکستان را گامی در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین دانست که در معرض جنگ نسل‌ کشی و پاکسازی نژادی توسط صهیونیست‌های تروریست قرار دارد.

در ادامه بیایه حماس آمده است: مقاومت اسلامی همچنین این اقدام را بیانگر مواضع تاریخی اصیل ملت، دولت و احزاب پاکستان در حمایت از قضیه فلسطین به عنوان قضیه نخست جهان اسلام دانست.

حماس ضمن دعوت از همه کشورها برای اتخاذ مواضع و اقداماتی در راستای انزوا و تحریم رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی، از جهان اسلام نیز خواست تلاش بیشتری برای حمایت از ملت فلسطین و فشار با همه ابزارهای ممکن برای توقف نسل‌کشی در غزه انجام داده و تحرکی فوری و سازنده برای حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن به ویژه مسجد مبارک الاقصی در برابر تجاوزات شهرک‌نشینان اشغالگر داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها