پیام‌های یک حمله

با توجه به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، یکی ازموضوعات مهمی که ارتش ملی یمن باتوجه به جهت‌گیری‌های دولت نجات ملی این کشور دردستور کارخودش قرار داد، حمایت از مردم مظلوم غزه و ضربه زدن به ستون فقرات اقتصادی رژیم صهیونیستی با هدف کاهش توان این رژیم در ادامه جنایات علیه مردم فلسطین بود.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۹۷
نویسنده سید رضا صدرالحسینی - تحلیلگر مسائل منطقه

مقاومت یمن درهمین راستا در ماه‌های اخیر توانست ضربات قابل‌توجهی رابه اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد کند تا جایی که بندر «ام الرشراش»(بندر ایلات) تعطیل و فعالیت‌های اقتصادی آن متوقف شده است.مقامات ارشد مقاومت پیش از این بارها هشدار داده بودند که تا وقتی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ادامه داشته باشد، ضربات مهلک مقاومت به توان اقتصادی، نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت و متاسفانه شاهدیم که با وجود این هشدارها، صهیونیست‌ها همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهند.

دلیل آن هم روشن است، چراکه قطع این جنایات به مفهوم نابودی کامل دولت نتانیاهو و قرارگیری رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است و بر همین اساس، رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد و در مقابل هم مقاومت از جنا‌ح‌های مختلف، ضربات خودش را به این رژیم وارد می‌کند.یکی از مهم‌ترین این ضربات، خساراتی بود که مقاومت یمن به ستون فقرات نظامی، تسلیحاتی، اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کرده که برجسته‌ترین آنها در ساعات گذشته به‌وسیله پهپادهای ویژه ارتش ملی یمن با نام «یافا» که قابلیت دورزدن سامانه‌های رهگیری دشمن را دارد انجام گرفت.

این پهپادها با پیمودن فاصله بیش از۷۰۰کیلومتری و عبور از رادارهای فوق‌مدرن اهدایی آمریکا وغرب که درسرزمین‌های اشغالی مستقر است، یکی از مراکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی را که در نزدیکی سفارت آمریکا در تل‌آویو قرارداشت، هدف قرار داد و ضربات مهلکی به آن وارد کرد.

این حمله نشان‌دهنده آن است که مقامات ارشد مقاومت همچنان در مقابل مردم مظلوم و مقتدر غزه متعهد به همکاری هستند و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به شیوه‌ها و شکل‌ها مختلف، اقدامات خود را انجام می‌دهند. بنابراین حمله پهپادی اخیر یکی از دستاوردهای جدید ارتش ملی یمن محسوب می‌شود و در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، مقاومت یمن می‌تواند با توجه به شناسایی نقاط راهبردی، استراتژیک و حیاتی آنها ضربات بعدی را مهلک‌تر وارد کند. درواقع حمله اخیر را باید حاوی یک پیام روشن و شفاف از سوی مقاومت برای رژیم صهیونیستی و حامیانش دانست که عبارت است از تداوم حمایت مقاومت از مردم مظلوم غزه. گروه‌های مقاومت همچنین با این حمله به صهیونیست‌ها هشدار دادند که قادرند با توجه به اشراف اطلاعاتی، ضربات سخت‌تری به این رژیم وارد کنند.

صهیونیست‌ها همچنین باید متوجه شده باشند که قطعا در صورت حمله به لبنان، با ضرباتی به مراتب سخت‌تر مواجه خواهند شد؛ همان‌گونه که دبیرکل حزب‌ا... هم تاکید کرده، لبنان از توانمندی‌های ناشناخته‌ای برای ضربه زدن علیه رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد. صهیونیست‌ها باید بدانند که فرماندهان مختلف مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی ساکت نیستند و در صورت تداوم جنایات اسرائیل، ضربات مهلک‌تری به رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های مهم جبهه مقاومت، هماهنگی‌های کاملا شفاف و قابل اعتماد و مستحکم جبهه‌های مختلف در مقابل شکنندگی نیروهای نظامی اسرائیل و تفرقه و چندگانگی موجود در این رژیم است. تمام تحولات اخیر، نشان‌دهنده شکنندگی وعدم انسجام در ساختار سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی است و در مقابل، هماهنگی ساحات مختلف مقاومت همچنان روزبه روز مستحکم‌تر و گسترده‌تر شده، ضربات مقاومت به رژیم صهیونیستی، سخت‌تر و مهلک‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها