عصر دیروز صورت گرفت؛

دیدار رییس‌جمهور منتخب با خانواده شهید سلیمانی

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ملت عصر دیروز با حضور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۱۹

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ملت عصر دیروز با حضور در منزل سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

پزشکیان در این دیدار گفت: راه شهید سلیمانی وحدت و همدلی بود، نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد و در هیچ یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت.

رییس جمهور منتخب ضمن ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی در خصوص ایشان گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود، ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد. در هیچ یک از پیام‌ها و سخنان ایشان بویی از تفرقه وجود نداشت. اما ما راه را رها کرده و با یکدیگر دعوا می‌کنیم. 

همچنین ایجاد وحدت و از بین رفتن شکاف‌ها از محور‌های مطرح شده توسط خانواده شهید سلیمانی در این دیدار بود و اذعان داشتند: این مسأله همیشه بزرگ‌ترین آرزوی پدر بزرگوارشان بوده است.

در پایان این دیدار صمیمانه خانواده شهید سردارسلیمانی تابلویی از تصویر سید شهیدان مقاومت را به رسم یادبود به رییس جمهور منتخب تقدیم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها