سهم تامین اجتماعی از عوارض ساختمانی بر اساس صورت مالی شهرداری محاسبه می شود
معاون منابع بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان گلستان:

سهم تامین اجتماعی از عوارض ساختمانی بر اساس صورت مالی شهرداری محاسبه می شود

زنگانه؛

۴۲ درصد جمعیت گلستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گلستان گفت:  ۴۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گلستان گفت:  ۴۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۷۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان قربان زنگانه در نشست با خبرنگاران بمناسبت هفته تامین اجتماعی اظهارکرد: در سطح استان ۴۶ هزار کارگاه داریم و حدود ۸۹۰ هزار نفر تحت چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان افزود: در سال گذشته ۱۳ هزار نفر به جمعیت بیمه شده اصلی اضافه شدند که  روند افزایشی بیمه شدگان را نشان می دهد.

 وی ادامه داد: بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان دستگاهها و پیمانکاران بدهی دارند و بزرگترین بدهکاران ۳۰۰میلیارد تومان که پیمانکاران وادارات و بقیه مربوط به کارگاه‌ها است.

وی با بیان اينکه پایداری منابع می تواند موجب خدمت به جامعه هدف باشد، افزود: یکی از بدهکاران سازمان استانداری و فرمانداری‌های استان بودند که در سال گذشته بدیهی های خود را تقسیط کردند.

وی تصریح کرد: درسه ماهه اول سال ۲ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومان پرداخت حقوق داشتیم و از  رسانه ها کمک می خواهیم که به بدهکاران اعلام کنند تا پرداخت ها را سریعتر انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه ماهانه سازمان بطور متوسط یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که امسال تنها در ماه فروردین حقوق بازنشستگان را با تاخیر پرداخت کردیم .

وی با بیان اینکه همه وظیفه صیانت و حمایت از تامین اجتماعی را داریم، عنوان کرد: طرح سی هفتاد در استان اجرا و هوشمندسازی شد و راه رسیدن به خدمات سهل ترشده  و می توان راحت تر به خدمات تامین اجتماعی دست یافت.

زنگانه تعداد کارگزاری های استان را ۸ کارگزاری دانست و گفت: کارگزاری ها در سطح استان امورات تأمین اجتماعی و جامعه هدف را پیگیری می کنند و اگر در این خصوص زیر مجموعه مشکلی ایجاد شود، از طریق سازمان قابل حل می باشد و از وظایف کارگزاریها کلیه پرداختی مربوط به سازمان است که انجام می شود.

وی افزود:در حال حاضر دوهزار و۷۰۰ نفر بیمه بیکاری  در استان دریافت مي کنند و هر چه تعداد بیمه بیکاری کمتر باشد به معنی افزایش اشتغال در سطح استان است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان افزود: در ماده ۷۶ قانون شرایط بازنشستگی اعلام شده خانمها با۵۵ سن با ۱۰ سال سابقه، مردها با ۵۰ سال سن با ۳۰ سال خدمت و مشاغل سخت و زیان آور با ۲۰ سال خدمت بازنشسته می شوند.

زنگانه اظهارکرد: تأمین اجتماعی دومین تأمین کننده در سطح کشور است ودر استان گلستان ۲بیمارستان به شکل هتلینگ فعال می باشدو بحث ام آر ای برای بیمارستان حکیم جرجانی تهیه شده است.

وی تصریح کرد : از وظایف کانون بازنشستگان صیانت از سازمان در سطح کشور می باشد که در راس هرم قرار دارد که ۴میلیون هفتصد هزار نفردر کشور و ۷۵ هزارنفر در سطح استان عضودارد.

وی گفت ؛ در تمامی مناقصه ها تمام نمایندگان دستگاههای نطارتی مختلف در راستای بیمه های تکمیلی عمر وحوادث ودرمان حضور دارند .

وی افزود: بحث المپیاد ورزشی همه ساله برگزار می شود در بین بازنشستگان ورزش والیبال اضافه شد و استان گلستان در رشته های والیبال شنا و پینگ پنگ  قهرمان کشور و رتبه اول را کسب کرد.

وی اذعان کرد: در طرح مرشد طرح مشهد  در سال گذشته ۱۳۷۰ نفر اعزام به مشهد داشتیم بدون ریالی هزینه  و مبلغ ۵۱میلیارد تومان وام قرص الحسنه به اعضاپرداخت شده ودر سال جدید تا کنون ۱۳ میلیارد تومان  وام ثبت نام ودر حال پرداخت می باشد.

وی بیان کرد: ۳۵ درصد افزایش حقوق برای حداقل بگیران  افزایش داشتیم

وی به اهم  برنامه های تامین اجتماعی است اشاره کرد و تصریح کرد: بمناسبت هفته تأمین اجتماعی دیدار از خانواده شهدا، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه، دیدار با بازنشستگان وبرگزاری میز خدمت در سطح استان و شهرستانهااز اهم برنامه های این هفته است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها