استاندار همدان؛

نصب دستگاه اوزون‌زنی تا دو ماه آینده

استاندار همدان از نصب دستگاه اوزون‌زنی تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۵۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه فوق‌العاده بررسی مشکلات آب همدان، اظهار داشت: خرید و نصب دستگاه اوزون‌زنی برای بهبود کیفیت آب همدان، در سفر اخیر مهندس محرابیان وزیر نیرو مطرح و تأیید شد و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز آن با دستور وزیر محترم تأمین مالی گردید که انعقاد قرارداد با شرکت سازنده و پیش‌پرداخت‌ها نیز انجام شده و انتظار می‌رود ظرف دو ماه آینده این تجهیزات نصب شود.

استاندار همدان افزود: برای پایداری آب، منابع پایداری نیاز است که از سال گذشته مکاتبات لازم با وزیر محترم انجام شده و با حمایت نمایندگان محترم همدان و فامنین و دیگر دستگاه‌ها، این موضوع در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: با اقداماتی که در بحث انتقال آب از سد تالوار انجام شد و مدیریتی که بر منابع داخل استان داشتیم؛ از بحران عبور كرديم و سد اکباتان امسال با لطف خداوند و بارش نزولات آسمانی سرریز شد.

قاسمی فرزاد گفت: خط پدافند هفده کیلومتری بسیار کارساز و کارآمد بوده و اقدامات ارزشمند دیگری نیز برای آب‌رسانی پایدار و مطمئن انجام شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در دیگر شهرستان‌های استان نیز از وضعیت پایداری نسبی خوبی برخوردار هستیم، در پایان خاطرنشان کرد: در ایام بحران آب شاهد حضور فعال شخص وزیر نیرو و دکتر حیدری و دیگر معاونین وزیر در استان بودیم که از حمایت‌ها و تلاش‌های ارزشمند ایشان تشکر می‌کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: همدان آب استاندار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها