به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی حکمی از سوی دکترزالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،دکتر حسن طهماسبی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه منصوب شد
گفتنی است:دکتر طهماسبی دارای دکترای تخصصی بهداشت وایمنی مواد غذایی می باشد ،وی دارای سوابق معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت شهرستان دماوند،معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت شهرستان فیروزکوه و مدیر بیمارستان حضرت فاطمه (س)دماوند می باشد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند