ایجاد شهرک صنفی _ تخصصی کیف و کفش در اسلامشهر

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران: به زودی عملیات اجرایی ایجاد شهرک صنفی - تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر آغاز می‌شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران: به زودی عملیات اجرایی ایجاد شهرک صنفی - تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۱۵
فرشاد مقیمی در نشست تشکل‌های صنفی کیف و کفش استان تهران که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برگزار شد، گفت: به‌زودی با هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مربوطه خواهد شد و صدور مجوزهای لازم، عملیات اجرایی شهرک صنفی تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر آغاز خواهد شد. وی، افزود: در حال حاضر اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی است، به دلیل وجود کارگاه‌های تولید کفش در اقصی نقاط شهر و عدم ایمنی آنها، ضرورت دارد برای رفع این معضل یک شهرک صنعتی تخصصی کفش در منطقه احداث شود، اسلامشهر یک شهرستان کاری در منطقه است. مقیمی، با تأکید بر اینکه به دنبال بهبود هرچه بیشتر فضای کسب و کار و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در عرصه تولید هستیم، اظهار داشت: آمادگی استقرار صنوف را در شهرک‌های صنفی و صنعتی داریم و در برنامه هفتم توسعه نیز مجوز ایجاد شهرک‌های صنفی در حریم شهرها داده شده است. وی افزود: به دنبال ساماندهی صنوف تولیدی همچنین رفع مشکل صنوف مزاحم در شهر و ساماندهی آن‌ها یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی، استقرار این صنوف در قالب زنجیره تولید در داخل شهرک‌ها و ایجاد شهرک‌های تخصصی به خصوص در غرب تهران است که در این زمینه با اتحادیه های استان تهران نیز قرار منعقد شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها