زادآوری گوزن زرد ایرانی در ارم سبز

 باغ وحش مجموعه ارم سبز  در بهار سال جاری شاهد تولد بیش از ۱۰ گونه جانوری با ارزش مانند گوزن زرد ایرانی، مرال و قوچ و میش بود.
 باغ وحش مجموعه ارم سبز در بهار سال جاری شاهد تولد بیش از ۱۰ گونه جانوری با ارزش مانند گوزن زرد ایرانی، مرال و قوچ و میش بود.
کد خبر: ۱۴۶۴۴۳۳

 به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی ارم سبز، در راستای اهداف از پیش تعیین شده باغ وحش ارم، با مشارکت و همراهی متخصصان داخلی و خارجی و در قالب کار تیمی باغ وحش این مجموعه امسال نیز شاهد تولد گونه‌های مختلف و جذاب جانوری بود.
 
براساس این گزارش این زادآوری‌ها بعضا جزو گونه‌های در خطر انقراض و بسیار ارزشمند طبیعت ایران هستند، گوزن زرد ایرانی، مرال، قوچ و میش، کل و بز وحشی، گوزن قرمز اروپایی، قوی سیاه، تشی، شوگرگلایدر، درنای تاجدار، انواع پرندگان زینتی، خرس قهوه‌ای و میمون رزوس از جمله گونه‌های متولد شده در سال جاری بوده که این امر نشان دهنده کار تیمی موثر تمامی دست اندارکاران ازجمله مراقبین و تیم دامپزشکی باغ وحش است.

 مراقبین با ارائه مراقبت‌های شبانه روزی از مادر و نوزاد نقش مهمی در کمک به تولد گونه‌های مختلف جانوری در باغ وحش ایفا می‌کنند و محیطی امن و سالم را تضمین می‌کنند. آن‌ها حیوانات آبستن را از نزدیک تحت نظر دارند، حمایت‌های تغذیه‌ای را ارائه می‌دهند و به رفع هرگونه عارضه در حین زایمان کمک می‌کنند.

زادآوری گوزن زرد ایرانی در ارم سبز

زادآوری گوزن زرد ایرانی در ارم سبز

زادآوری گوزن زرد ایرانی در ارم سبز

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها