هیجان ایتالیایی سردار آزمون

کجا بهتر از ایتالیا؟ این روزها سردار آزمون به این موضوع خیلی فکرمی‌کند.واقعا کجا بهتر از ایتالیا برای مهاجم ملی‌پوش ایرانی؟او که ازبایرلورکوزن آلمان به صورت قرضی به رم پیوسته بود دیگر در رم نمی‌ماند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۸۶
 
در واقع رم نیازی به سردار آزمون ندارد. از طرفی ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی لورکوزن خیلی راحت آب پاکی را روی دست سردار ریخته است. این تیم آلمانی که سردار را قرضی به ایتالیا فرستاده بود دیگر او را نمی‌خواهد. قرارداد قرضی سردار هم با رم به پایان رسیده و شرایط شاید برای مهاجم تیم ملی ایران غم‌انگیز به نظر برسد، اما اینطور هم نیست؛ خبرهای خوبی برای سردار آزمون در راه است. او کلی خواهان در ایتالیا دارد. سه تا از آنها قطعی به نظر می‌رسند، اما بقیه پیشنهادها رسمی نیستند. هیجان سردار آزمون که از نوع ایتالیایی است برای انتخاب تیم بعدی‌اش آغاز شده است.
 
سردار، منتظر فرصت
تجربه نشان داده بازیکنان ایرانی حداقل تا امروز در هیچ یک از تیم‌های بزرگ اروپایی موفق نبوده و نتوانسته‌اند تبدیل به یک ستاره در این تیم‌ها شوند. سردار آزمون نمونه اخیر بود. او نتوانست درتیم رم جایی برای خود دست و پا کند و همیشه یک نیمکت‌نشین بود. این بازیکن نه جایی در تفکرات خوزه مورینیو داشت ونه بعد از اخراج او،سرمربی بعدی یعنی دانیله ده روسی با سردار آزمون کنار آمد. او البته به تجربه حضور در رم می‌نازد، اما این چیزی نیست که سردار در ایتالیا می‌خواست. او موقعیت‌ها و فرصت‌های خیلی بیشتری می‌خواهد و اینطور که به نظر می‌رسد شاید در تیم‌های دیگر این موقعیت برایش فراهم شود.
   
سه تیم خواهان
مشتریان ایتالیایی سردار آزمون صف کشیده‌اند. او دررم ستاره نبود واصلا هم تاثیرگذارنشد اماهرچه باشد بازیکن شناخته‌شده‌ای است که در ترانسفرمارکت هم قیمت خوبی دارد. جنوا، مونزا و کالیاری مشتریان جدید سردار هستند که هر کدام می‌توانند داستان جداگانه و هیجان‌انگیزی برای ادامه فوتبال او باشند. البته سردار آزمون از آلمان هم پیشنهاد دارد اما نام تیم آلمانی ذکر نشده است. آنطور که از گوشه و کنار شنیده‌ایم سردار قصد دارد در ایتالیا به فوتبال خود ادامه بدهد، اما واقعا جنوا، مونزا یا کالیاری مقصد قطعی سردار خواهند بود؟
   
دوراهی سردار
شاید همه چیز به سرعت تغییر کند و نام تیم‌های خواهان‌سردار عوض شود. مهدی طارمی را فصل آینده در اینترمیلان خواهیم دید. حضور سردار هم در هر یک ازتیم‌های سری آ ایتالیا می‌تواند به جذابیت این لیگ محبوب برای ایرانی‌ها بیفزاید. از دل سری آ ایتالیا هر تیم دیگری می‌تواند برای سردار آزمون اعلام آمادگی کند. ماندن مهاجم تیم ملی ایران در ایتالیا قطعی به نظر می‌رسد. به‌طور قطع او باید با وسواس تیم بعدی خود را انتخاب کند در غیراین‌صورت تجربه عاری از هیجان دیگری خواهد داشت که مشابه آن را در رم تجربه کرد. شاید انتخاب بعدی سردار آزمون برای او یک دوراهی باشد، یک راه به سمت موفقیت‌های خیلی بیشتر و یک راه هم به سمت سراشیبی و زوال فوتبال.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها