روایت رئیس مرکز ملی فضای مجازی از حملات سایبری در ۳ سال گذشته

انتخابات در امنیت کامل سایبری برگزار شد

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

اهمیت نگاه جامع‌الاطراف رئیس‌جمهور منتخب

رئیس جمهور منتخب نباید به گونه‌ای عمل کند که عده‌ای احساس کنند که نقشی در پیشرفت و آبادانی کشور ندارند، زیرا چنین رویکردی به تقابل می‌انجامد و کار را برای ساختن آینده کشور دشوار می‌کند.
رئیس جمهور منتخب نباید به گونه‌ای عمل کند که عده‌ای احساس کنند که نقشی در پیشرفت و آبادانی کشور ندارند، زیرا چنین رویکردی به تقابل می‌انجامد و کار را برای ساختن آینده کشور دشوار می‌کند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۳۸
نویسنده محمد صالح جوکار | رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس

۱. ابتدا باید از مردم عزیز کشورمان برای حضور در انتخابات تشکر کرد، زیرا مشارکت آن‌ها در مرحله دوم انتخابات پرشورتر بود و سبب ناامیدی دشمنان کشور شد. رسانه‌های معاند و دشمنان نیز تلاش داشتند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند. اما این اتفاق نیفتاد و شکست آن‌ها موفقیتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب محسوب می‌شود. در واقع مشارکت در انتخابات دستاورد بسیار خوبی است که باید به خاطر آن از مردم قدردانی و تشکر کرد.

۲. مساله دیگری که این روز‌ها باید به آن پرداخت این است که فضای انتخابات و رقابت را پشت سر گذاشته‌ایم و همان طور که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند، رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها بدل شود تا بتوان آینده کشور را به درستی و با استفاده از توان داخلی ساخت. به عبارت دیگر توقعاتی که مردم از رئیس جمهور منتخب دارند باید در دستور کار قرار داده شود.

۳. نکته دیگر اینکه باید از همه کاندیدا‌ها و حامیانشان تشکر کرد، زیرا فضای مناسبی را برای افزایش مشارکت در انتخابات ایجاد کردند. اما اکنون باید از مرحله رقابت عبور کرد تا بتوان آینده کشور را ساخت. در واقع برای حل مشکلات کشور باید اولویت بندی مناسبی انجام شود. البته لازم به یادآوری است که رفع مشکلات کشور تنها در صورتی بدرستی برطرف می‌شود که در فضای وحدت و همدلی برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

۴. همان طور که رهبر انقلاب تاکید کرده‌اند باید شرایطی ایجاد شود تا از همه ظرفیت و توانمندی‌های داخل کشور مانند نیروی انسانی مومن و انقلابی برای پیشرفت و تعالی کشور استفاده شود. در واقع این هنر رئیس جمهور منتخب است که از این منابع و توان داخلی به درستی استفاده کند تا شاهد برطرف شدن مشکلات کشور باشیم.

۵. استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی کشور به افزایش سرمایه‌های اجتماعی و امید به آینده نیز منجر خواهد شد. فراموش نکنیم که هر دولتی قطعا از همفکران خود بیشتر استفاده می‌کند. اما رئیس جمهور منتخب نباید به گونه‌ای عمل کند که عده‌ای احساس کنند که نقشی در پیشرفت و آبادانی کشور ندارند، زیرا چنین رویکردی به تقابل می‌انجامد و کار را برای ساختن آینده کشور دشوار می‌کند. در واقع برای اینکه امور بهتر به سرانجام برسد آقای پزشکیان باید نگاه جامع الاطرافی داشته باشد و فارغ از نگاه‌های سیاسی تلاش کند که افراد را با توجه به عملکردشان برای اداره امور مختلف به کار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها