گزارشی از حضور چهره‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

باز هم درخشش ورزش پای صندوق‌های رأی

بازهم درخشش ورزشی‌ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری. وزارت ورزش که مشابه انتخابات مجلس، برای انتخابات ریاست جمهوری با یک سازماندهی درست و بجا، در دور اول انتخابات ریاست جمهوری، ورزشی‌ها در ورزشگاه شیرودی گرد هم جمع کرده بود تا رای خود را به صندوق بیاندازند، در دور دوم انتخابات نیز دست به این کار زیبا زد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۲۴
باز هم درخشش ورزش پای صندوق‌های رأی
 
از صبح روز گذشته چهره‌های ورزشی، پیشکسوتان، مسئولان و ورزشکاران گرد هم جمع آمدند تا همراه با مشارکت گسترده مردمی، در انتخابات شرکت کنند.کیومرث هاشمی،وزیر ورزش و شروین اسبقیان معاونش، مهدی تاج و مهدی نبی رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال، محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال تهران، سعید عزیزیان بازیکن و گلر اسبق پرسپولیس و استقلال، حسین خبیری مدیرعامل چادرملو، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام، زهره اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، سیدمهدی سیدعلی پیشکسوت داوری، شهرام سهروی سرمربی و امیر مهدی‌زاده سرمربی و کاپیتان تیم‌ملی کاراته، فاطمه شکاری عضو تیم‌ملی تیراندازی، سهیلا منصوریان عضو تیم‌ملی ووشو، مژگان رحمانی قهرمان جهانی دارت، مینا مولایی و ملیحه عدالتیان دوچرخه سوار، محمد برزگر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال امید مقاومت بسیج، امیرحسین پرند عضو تیم‌ملی بسکتبال و.... از جمله حاضران در شیرودی بودند.بعضی از ورزشکاران و چهره‌های ورزشی هم در خارج از ایران رای خود را در صندوق آرا انداختند. به طور مثال حسین عبدی و کلیه بازیکنان و عوامل تیم‌ملی جوانان که در کشور قرقیزستان حضور دارند، در هتل تیم ملی در این مشارکت همگانی شرکت کردند و رای دادند. اعضای تیم‌ملی دختران والیبال جوانان ایران که برای رقابت‌های آسیایی به کشور چین رفته‌اند، از ساعت ۹و۳۰ دقیقه روز گذشته در کنسولگری ایران حاضر شدند و آرای خود را به صندوق‌ها انداختند. همچنین داوران بین‌المللی ایران هم که در مسابقات حاضرهستند، رای دادند. مدیران و کارکنان بعضی باشگاه‌های لیگ برتری هم در انتخابات شرکت کردند. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل و کارکنان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با حضور در حوزه رای‌گیری شرکت فولاد خوزستان مشارکتی پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران داشتند. اکثر مدیران و مربیان لیگ برتری هم در انتخابات شرکت داشتند. 

اظهارات ورزشی‌ها
کیومرث هاشمی وزیر ورزش درباره حضور در انتخابات گفت: «ابتدا از جامعه رسانه تقدیر و تشکر می‌کنم که حرکات و مشارکت جامعه ورزش را به بهترین شکل منعکس می‌کند. از همکاران خودم نیز تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم کردند تا جامعه ورزش مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته باشد. به اهالی ورزش هم خسته نباشید و دست مریزاد می‌گویم. طبق آنچه من دیدم، دور دوم مشارکت بیشتر و گسترده‌تر بود. امیدوارم هر اتفاقی برای کشور می‌افتد و هر فردی انتخاب می‌شود، مبارک مردم عزیز باشد. جامعه ورزش مثل همیشه حضور پررنگی داشته است.» او درباره انتظار جامعه ورزش از انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: «رئیس جمهور منتخب، رسالت‌های گسترده‌ای دارد که یکی از آن وظایف، گسترش ورزش است که باید به آن توجه شود. وزیر ورزش در هر دولت، برنامه‌هایی دارد که اجرایش مستلزم تامین منابع مالی در بخش‌های مختلف است. مثلا بحث توسعه فضاهای ورزشی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. ان‌شاءا...هر عزیزی که منتخب مردم می‌شود،توجهش به ورزش بیش ازگذشته باشد.ما قدردان زحمات رئیس جمهور شهیدمان هستیم. هر خواسته‌ای برای ورزش داشتیم، این عزیز بزرگ سفرکرده پاسخگو بود و پاسخ جامعه ورزش را به موقع داد.درکمتر از۸ماه دو مراسم تجلیل از قهرمانان برگزارکردیم درحالی که این کار برای سه یا چهار سال است.»

اظهارات ورزشی‌ها پای صندوق

هروی سرمربی تیم‌ملی کاراته: جامعه ورزش با حضور حداکثری برای بار دوم در مرحله دوم پای صندوق رای آمدند تا اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

امیر مهدی‌زاده کاپیتان تی‌ملی کاراته: امیدواریم رئیس‌جمهورجدیددرمسیر ایران قوی ورزش قوی قدم بردارد وفرمایشات رهبری(ره) را عملی کند.

فاطمه شکاری عضو تیم‌ملی تیراندازی: در ورزشگاه شهید شیروردی حضور پیدا کردم تا رای بدهم و شاهد این بودم که جامعه ورزش امروز حضور پر رنگ داشتند.جامعه ورزش و جوانان جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری در ورزشگاه شهید شیرودی دارند که نشان میدهند که همواره همگام و همراه مردم کشورشان هستند. سردمداران استکبار جهانی باید بدانند که مردم ایران اسلامی، پای آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی و‌ شهدای انقلاب و رئیس‌جمهور شهید.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال: خوشحالم جامعه ورزش بیگانه با مسائل مملکت نیست. دولت از جامعه ورزش انتظار دارد روی سکو حرف بزند نه کنار سکو! انتظار دولت این است که تیم‌ملی فوتبال براحتی به جام‌جهانی صعود کند.
 
سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو: در انتخابات حضور پیدا کردم که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم. فردی که می‌تواند در سرنوشت کشور عزیزمان تاثیر‌گذار باشد پیروز میدان شود.
 
مژگان رحمانی مدال‌آور ۶ دوره از رقابت‌های جهانی دارت و تنها لژیونر دارت ایران:  قطعا این انتخابات در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد و خوشحالم که من نیز در کنار سایر ورزشکاران به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش کشور قادرم در تعیین سرنوشت خویش سهیم باشم.
 
محمد برزگر، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال امید مقاومت بسیج: همراه با بازیکنان تیم فوتبال امید مقاومت بسیج جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شدیم تا بتوانیم تکلیفی که بردوشمان است را در جهت رشد و پیشرفت کشورمان انجام دهیم.
 
امیر حسین پرند عضو تیم‌ملی بسکتبال: همه ما آمدیم که در انتخابات شرکت کنیم و در سرنوشت کشور عزیزمان سهیم باشیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها