سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران:

میزان استقبال از انتخابات باشکوه بوده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: گزارش‌های دریافتی از داخل و خارج موید این موضوع است که مشارکت هموطنان در این دوره از انتخابات نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است .
کد خبر: ۱۴۶۳۵۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی صبح روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور در جمع خبرنگاران گفت: براساس گزارشی که سفرا و روسای نمایندگی ایران در خارج از کشور تاکنون ارائه کرده‌اند، میزان استقبال هموطنان در این دوره از انتخابات باشکوه بوده است.

 سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام سفارت و روسای نمایندگی ایران در خارج از کشور ، شرایط به لحاظ حضور  ایرانیان  برای شرکت در انتخابات تاکنون خوب بوده و مشکل خاصی نداشته‌اند  و همان طور که اشاره شد پیش‌بینی می‌کنیم شاهد افزایش مشارکت باشیم.

کنعانی با بیان اینکه مشارکت باشکوه مردم در انتخابات  باعث افزایش اقتدار کشور در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات فصل جدیدی را در راستای افزایش اقتدار و قدرت کشور رقم می‌زنند.

وی  در پاسخ به سوالی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان مانند دیگر شهدای عزیز کشور، همیشه دغدغه سرافرازی کشور را داشت و در این راه نیز به شهادت رسید، گفت: حضور مردم در انتخابات باعث افزایش عزت کشور می‌شود و ما به مردم توصیه می‌کنیم که حتماً حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند در اولین ساعات در این عرصه حضور پیدا کنند.

کنعانی با بیان اینکه انتخابات زیر ذره‌بین رسانه های دنیا  از جمله رسانه‌های  وابسته به استکبار است، گفت: ان‌شاءالله مردم عزیز ایران با حضور پرشور در انتخابات بار  دیگر برای  کشور  عزت و افتخار خلق می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها