باید از فرصت‌ها برای شکوفایی و پیشرفت استفاده کرد
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

باید از فرصت‌ها برای شکوفایی و پیشرفت استفاده کرد

جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

رییس ستاد انتخابات گلستان جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان را تشریح کرد و گفت: در این دوره از انتخابات نیز هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در سطح استان پیش‌بینی شده است.
رییس ستاد انتخابات گلستان جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان را تشریح کرد و گفت: در این دوره از انتخابات نیز هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در سطح استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۴۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدعلی مهاجر گفت : ستاد انتخابات گلستان برای برگزاری هر چه بهتر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی لازم را در شعب اخذ رای ایجاد کرده و ایرادهای احتمالی شعبه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت در حال رفع است.

وی با بیان اینکه در حال دریافت اقلام مربوط به انتخابات از جمله تعرفه‌ها از تهران هستیم، افزود: ضمن قدردانی از روسای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین طرفداران آنها در دور اول تبلیغات انتخاباتی، به آنها توصیه می‌کنیم در مرحله دوم نیز حمایت از نامزد موردعلاقه خود را مانند دور اول بدون تخلف ادامه دهند.

مهاجر از تشکیل جلسه با فرمانداران استان برای هماهنگی بیشتر در فرایندهای انتخاباتی خبر داد و یادآور شد: گلستان در دور نخست انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری جزو پنج استان اول کشور در مشارکت بالای انتخاباتی بود.

به گفته وی؛ در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، رامیان، آزادشهر و بندرگز در امر مشارکت انتخاباتی پیشتاز بودند.

رییس ستاد انتخابات گلستان ابراز امیدواری کرد گلستانی‌ها در ۱۵ تیر ماه با نقش‌آفرینی بیشتری پای بیایند تا رتبه استان در مشارکت انتخاباتی ارتقاء یابد.

مهاجر حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح را ادامه راه شهید جمهور دانست و یادآور شد: باید با حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، دشمنان را ناامید کنیم.

در همین راستا رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گلستان گفت: دولت سیزدهم بر اساس رهنمود و توصیه‌های شهید رئیسی در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی از هیچ نامزدی حمایت نکرد و این راهبرد برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز مورد توجه مدیران و مسوولان گلستان است. 

علی متکی گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دولت سیزدهم توجه به اصل عدالت و پرهیز از جانب داری در مسائل مختلف به ویژه مباحث سیاسی و بخصوص مسائل انتخاباتی است.

وی بیان کرد: جانب‌داری‌نکردن از حزب، گروه، نامزد و جریان سیاسی خاص در انتخابات ریاست جمهوری تاکید جدی وزیر کشور و ستاد انتخابات در استان‌ها از جمله گلستان است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گلستان افزود: در استان هیچ یک از مدیران و افراد دارای مسوولیت، جانب‌داری و حمایت از نامزدی نکرده و نخواهند کرد.

متکی ادامه داد: تعداد اندکی از مدیرانی که احساس تکلیف می‌کردند تا در راستای افزایش مشارکت، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند، با هدف پیشگیری از سوگیری و جانب‌داری در روند برگزاری انتخابات، مرخصی گرفته و یا از سمت خود استعفا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها