معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

آغاز کلاس های طرح تابستانه اوقات فراغت برای مددجویان گلستانی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان از آغاز برگزاری کلاس های اوقات فراغت با شروع فصل تابستان برای بیش از ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان از آغاز برگزاری کلاس های اوقات فراغت با شروع فصل تابستان برای بیش از ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۴۴
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمصطفی کیاءالحسینی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت : طرح کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت ویژه مددجویان با محوریت دانش آموزان و دانشجویان و قشر کودک و نوجوان و با همکاری سایر دستگاههای همسو با مسائل فرهنگی و آموزشی از جمله آموزش و پرورش ، فنی و حرفه‌ای ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، مراکز نیکوکاری ، بسیج ،  شهرداری ، کتابخانه ها و ... برگزار می‌شود.

کیاء الحسینی تصریح کرد: کلاسهای اوقات فراغت شامل برنامه های آموزشی و مهارت آموزی، برنامه های اعتقادی و فرهنگی ، برنامه های هنری وادبی و برنامه های ورزشی است .

 وی افزود: در برنامه های آموزشی و مهارت آموزی کلاسهای خیاطی ، چرم دوزی ، گلسازی و نقاشی ، در برنامه های اعتقادی و فرهنگی کلاسهای نماز ،قرآن، جشنواره باران وحی و احکام ودر برنامه های ورزشی رشته های والیبال و فوتسال آموزش داده می شود .

معاون امور فرهنگی کمیته امداداستان گلستان با اشاره به وجود کانون های فرهنگی تربیتی در ادارات گرگان، علی آبادکتول ،آزادشهر ،گنبد ومینودشت ، ادامه داد: دراین کانونها ، کلاسهای فوق برنامه و آموزشی در طول سال دایر می باشد و سایر ادارات شهرستانی نیز با برگزاری دوره های آموزشی و تربیتی در محل امداد این برنامه هارا عملیاتی می نمایند.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت از مددجویان در شرایط سنی مختلف از برنامه های اوقات فراغت در محل کمیته امداد استفاده نمایندکه یکی از اهداف برگزاری این کلاسها ایجاد شادابی و نشاط معنوی و امید آفرینی در خانواده های تحت حمایت بوده و همچنین موضوع مهارت آموزی آنها یکی دیگر از اهداف مهم کلاسهای اوقات فراغت می باشد.

کیاءالحسینی با بیان اینکه تابستان امسال بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و مادرانشان در قالب اردوهای سراسری به استانهای مختلف کشور اعزام می شوند ، افزود:  در طی سال گذشته بیش از ۲۸ هزار نفر از مددجویان از برنامه های اوقات فراغت ، کلاسهای آموزشی و تربیتی و اردوهای سراسری و زیارتی استفاده نمودند که یکی از اهداف اصلی این رویدادهای فرهنگی ، تقویت دینی و اعتقادی بنیاد خانواده بویژه در قشر نوجوان و جوان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها