افتتاح دو طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در البرز

وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان البرز ۲ طرح ورزشی را در شهرستان فردیس افتتاح کرد.
وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان البرز ۲ طرح ورزشی را در شهرستان فردیس افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۴۶۳۱۹۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه در سفر به شهرستان فردیس، استخر (شهدای خدمت) واقع در شهرک وحدت در مساحت ۱۳۰۰ مترمربع که احداث آن از سال ۹۵ آغاز شده بود، با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را مورد بهره‌برداری قرار داد.
همچنین زمین چمن مصنوعی (شهدای فردیس) واقع در شهرک ۱۱۰ در مساحت ۷ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید. این مجموعه پیش از این زمین چمن طبیعی بود که سال‌ها رسیدگی نشده بود و به همت دولت سیزدهم بهسازی و به چمن مصنوعی تجهیز شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه افتتاحیه پروژه‌های ورزشی شهرستان فردیس، با اشاره به صرف هزینه ۱۵۷ هزار میلیاردی در حوزه جوانان، گفت: افزایش سرانه‌ها به صورت ویژه مدنظر است.

وزیر ورزش و بهداشت ادامه داد: شهرستان فردیس از جمله مناطق پرتراکم کشور است که تحقق سرانه‌های ورزشی به صورت ویژه مدنظر قرار دارد.

هاشمی اضافه کرد: سیاست ما بر این است که پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان دولت به اتمام برسانیم.

وزیر ورزش با بیان اینکه تا کنون هزار و ۴۲۵ پروژه تا کنون افتتاح شده است، بیان کرد: در بخش‌هایی که نیاز به پروژه‌های جدید است بر اساس آمار سرزمینی شناسایی و پروژه‌های جدیدی تعریف می‌شود.

وی با توجه به دولت شهید رئیسی افزود: رشد چند برابری بودجه در بخش عمرانی در دولت رئیسی حائز اهمیت است.

هاشمی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی در سال گذشته در حوزه جوانان ۱۵۷ هزار میلیارد تومان وام ازدواج و تسهیلات دیگر پرداخت شده است.

وزیر ورزش و‌جوانان ادامه داد: در دولت شهید رئیسی حدود ۳ هزار مدال کسب شده است که رشد بسیار زیادی نسبت به دولت قبل داشته است.

شایان ذکر است شهرستان فردیس در استان البرز با بیش از.۷۰۰ هزار جمعیت، متراکم‌ترین شهر کشور است و بسیاری از زیرساخت‌های آن متناسب با رشد جمعیت آن نیست، که افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند بخشی از نیاز‌های شهر پرتراکم فردیس را جبران کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها