اختتامیه جشنواره ملی" یاریگران زندگی "در استان البرز

سومین جشنواره ملی یاریگران زندگی با ارائه بیش از ۲هزار اثر از سراسر کشور با معرفی برترین‌ها در هنرستان هنر‌های زیبای کرج به پایان رسید.
سومین جشنواره ملی یاریگران زندگی با ارائه بیش از ۲هزار اثر از سراسر کشور با معرفی برترین‌ها در هنرستان هنر‌های زیبای کرج به پایان رسید.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمدحسین اسماعیلی مدیر کل دفتر آموزش معاونت امور هنری گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد و به منظور تحقق راهبرد نوین بهره‌گیری از هم‌افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن فرآیند کاهش تقاضا در سوء مصرف مواد مخدر و توسعه مشارکت‌های مردمی، ۴ تا ۸ تیر در هنرستان هنر‌های زیبای پسران کرج برگزار شد.

او افزود: دوره‌های اول و دوم جشنواره فرهنگی-هنری یاریگران زندگی، با اقبال و مشارکت بالا، بویژه در بین جوانان و نوجوانان مواجه شد. یکی از مهمترین دستاورد‌های این تلاش جمعی به‌کارگیری ابزار فرهنگی و هنری به منظور ارائه پیام‌های مناسب برای رشد فکری و بیداری مخاطبان است تا رسالت هنر در این مسیر بس دشوار را به سرانجامی نیک برساند.

اسماعیلی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی در رشته‌های طراحی، پوستر و عکس و بخش جنبی (انیمیشن، اینفو و موشن گرافیک- کاریکاتور و داستان نویسی) برگزار شد و ارتقای مهارت‌های زندگی (خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم گیری، مهارت مقابله با هیجانات منفی، روش‌های کنترل استرس، مهارت تفکر خلاق) تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، حجاب، انتخاب آگاهانه، همبستگی ملی، ایران آباد، عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی، امید آفرینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نماز و آرامش از محور‌ها و موضوعات جشنواره بود.

او افزود: داوری و انتخاب آثار برگزیده از ۲۱ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ انجام شد و در پایان ۹ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها