خانواده شهدای غزه از سرزمین مقاومت بازدید کردند 

خانواده شهدای غزه مهمان تهران 

 تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران عملیات طوفان الاقصی امروز مهمان برج میلاد تهران بودند و از سرزمین مقاومت بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، صبح امروز حدود ۹۰خانواده از شهدا و ایثارگران غزه از برج میلاد تهران بازدید کردند. این مراسم با پخش سرود ملی  فلسطین آغاز شد و به هر یک از مهمان یک شاخه گل رز داده شد.
آنها در ابتدای باز دید خود از سرزمین مقاومت که در محدوده پارکینگ شماره ۳برج میلاد قرار دارد بازدید کردند.
یکی از این بازدیدکنندگان که مرد جوانی به  نام عبدالرحمن است به خبرنگار ما گفت: از مهمان نوازی ایرانیان تشکر می کنم. ما در سرزمین مقاومت نمادهایی از کشور های حامی فلسطین را مشاهده کردیم.
علیرضا کوهفر، مجری طرح سرزمین مقاومت نیز  در این مراسم گفت: نمایشگاه سرزمین مقاومت  هنوز به طور کامل افتتاح نشده اما در این نمایشگاه ما نمادهایی از کشورهای حامی فلسطین مشاهده می‌کنیم که از قدمت بالایی برخوردار هستند و در مرکز آن مسجد الاقصی را می‌بینیم.
مصطفی زیبایی نژاد، مدیر کل  فرهنگی شهرداری تهران نیز در این خصوص به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: ما میزبان۹۰ خانواده از شهدای طوفان الاقصی در تهران هستیم.
وی ادامه داد: این خانواده‌ها برای بازدید و دلجویی به ایران دعوت شده‌اند.
زیبایی نژاد عنوان کرد: آنها امروز از سرزمین مقاومت  بازدید کردند که نماد قدس و کشورهای مقاومت آنجا ساخته شده است.
مدیر کل  فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: افزون بر این انها بازدیدی نیز از برج میلاد داشتند.
وی یادآور شد: فردا ساعت شش عصر  نیز در میدان فلسطین از این خانواده‌ها استقبال خواهد شد.
زیبایی‌نژاد تاکید کرد: این خانواده‌ها در اردوگاه رفح بوده‌اند و از آنها برای دلجویی دعوت شده است تا بتوانیم فضای دلگرمی را ایجاد کنیم و بگوییم مردم ایران همیشه پشتیبان مردم فلسطین هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها