۲۶۵ مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری:

حمله نظامیان صهیونیستی به شهر جنین

حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و کرانه باختری در شرایطی امروز (پنجشنبه) وارد دویست و شصت و پنجمین روز خود شده است که نظامیان این رژیم شب گذشته با یورش به شهر جنین و پس از درگیری با مقاومت و زخمی شدن حدود ۲۰ نظامی، در اقدامی ضد بشری به تخریب زیرساخت‌های شهری فلسطینیان این منطقه مبادرت کردند، جنگنده‌های این رژیم نیز منزلی را در غزه هدف قراردادند.
کد خبر: ۱۴۶۲۴۷۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری بورش بردند و با نیرو‌های مقاومت فلسطین درگیر شدند.

منابع محلی اعلام کردند مبارزان فلسطینی چند بمب قوی در مسیر خودرو‌های نظامی اشغالگران صهیونیست منفجر کردند که بر اثر آن حدود ۲۰ نظامی صهیونیست زخمی شدند، منابع صهیونیستی گزارش داده‌اند که حال برخی از زخمی‌ها وخیم اعلام شده است.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و درگیری با نیرو‌های مقاومت، نیرو‌های اشغالگر در اقدامی ضد بشری با بولدوزر خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های این شهر وارد کردند.

از سوی دیگر در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده سویدان در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه، چند غیر نظامی فلسطینی مجروح شدند.

مشاور قضایی حزب حاکم لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس سازمان اطلاعاتی این رژیم، شاباک خواسته است اقدامات لازم برای ممانعت از ترور احتمالی نتانیاهو و خانواده اش اتخاذ کند.

روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد مشاور قضایی دولت صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به رئیس شاباک تاکید کرده به گفته برخی رهبران معترضان «تهدید‌هایی مبنی بر قتل نتانیاهو صورت گرفته است و این مساله خطر مستقیمی برای جان نتانیاهو و خانواده وی به شمار می‌رود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها