مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

بهره‌مندی ۳۳۴ مددجوی تحت حمایت از خدمات درمانی گروههای جهادی در سال 1402

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی خدمات درمانی دندانپزشکی رایگان توسط گروههای جهادی برای ۳۳۴ مددجوی تحت حمایت این نهاد درسال گذشته خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی خدمات درمانی دندانپزشکی رایگان توسط گروههای جهادی برای ۳۳۴ مددجوی تحت حمایت این نهاد درسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۱۵۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی خدمات درمانی دندانپزشکی رایگان توسط گروههای جهادی برای ۳۳۴  مددجوی تحت حمایت این نهاد درسال گذشته خبر داد.

عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد این استان استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای کمک به محرومان در موضوعات بهداشتی و درمانی برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد است.

بابائی اظهار داشت: برابر تفاهم نامه با تیپ جهادی مستضعفین و بسیج جامعه پزشکی و هیئت فاطمیون طی دو مرحله در ایام فاطمیه تعداد ۳۳۴ مددجوی تحت حمایت از مناطق محروم شهرستان گرگان و محلات ۲۰۲۰ خدمات دندانپزشکی شامل ویزیت،کشیدن دندان،ترمیم دندان،عصب کشی،جرم گیری و بروساژ در پنج روز متوالی در محل تالار فخر  الدین اسعد گرگانی را به صورت رایگان دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به ارائه بیش از۵۲۴ خدمت دندانپزشکی ،توسط این گروههای جهادی ، تصریح کرد: ارزش این خدمات بیش از ۴۲۵ میلیون تومان میباشد.

وی با عنایت به سیاست راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر رفع محرومیت و خدمت به محرومین، ادامه داد: تمامی پروژه‏ها یا طرح ها می بایست در مناطق محروم و به منظور بهره برداری اقشار نیازمند و کم بضاعت و مددجویان تحت حمایت این نهاد ، تعریف شود.

بابائی متذکر شد:  به تمامی مددجویان مراجعه کننده سبدهای بهداشتی به  ارزش ۳۰ میلیون تومان نیز اهداء گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها