مرغ پرسپولیسی‌ها یک پا دارد؛ بیرانوند بی بیرانوند

مغضوب سرخ!

«پشیمان شدم» این پیام علیرضا بیرانوند ۲۴ساعت پس از این بود که به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد.
کد خبر: ۱۴۶۱۸۲۸
 
بیروکه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر این‌که چنانچه باشگاه ۱۵روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند می‌تواند قرارداد خود رافسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد اما او زودتر از آنچه فکرش را کنید پشیمان شد و ازطریق چند واسطه این موضوع رابه مدیریت و باشگاه پرسپولیس اطلاع داده و خواستار بازگشت به جمع سرخ‌پوشان شده است.این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس با توجه به مدارک موجود از سنگربان ملی‌پوش خود به دلیل فسخ غیرقانونی شکایت کرده است. 
   
حرف آخر مدیرعامل پرسپولیس: بیرانوند بی بیرانوند!
در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید شد علیرضا بیرانوند دیگربه این تیم بازنگردد.در جلسه هیات مدیره که روز چهارشنبه برگزار شد نه تنها به رضا درویش تاکید کردند تا یک دروازه‌بان جذب کند بلکه همگی متفق‌القول از مدیرعامل خواستند تا تحت هیچ شرایطی دیگر با بازگشت بیرانوند موافقت نکند.برهمین اساس باوجودی که ازگوشه و کنار خبرهایی در مورد پشیمانی علیرضا بیرانوند شنیده می‌شود اما پروسه بازگشت او را باید منتفی دانست و برای فصل آینده با همین تصمیم شاهد حضور دروازه‌بان جدیدی در چارچوب قفس توری سرخ‌پوشان خواهیم بود.
   
هواداران هم بیرو را نمی‌خواهند
نکته جالب توجه درباره جدایی بیرانوند این است که بر خلاف سال قبل که بیرو ساز جدایی را کوک کرده بود و هواداران پشتش بودند این بار بسیاری از هواداران در فضای مجازی از این نوشته‌اند که دیگر نیازی به این دروازه‌بان ندارند و بهتر است مدیریت باشگاه با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شود. آنها با یادآوری حرف‌هایی که خود بیرانوند در ماه‌های قبل زده بود به این بازیکن حمله کرده و او را پول‌پرست خطاب کرده‌اند. بسیاری از هواداران گفته‌اند که «‌آقای بیرانوند؛ چه شد که شعار می‌دادی تن من مباد پرسپولیس باد!»
   
پرسپولیس به دنبال جانشین بیرانوند
از همان لحظه اعلام خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مسئولان این تیم به دنبال جانشین این دروازه‌بان افتادند. از گزینه‌های داخلی گرفته تا گزینه‌های خارجی و گزینه‌های موجود در کشورهای منطقه.
امیر عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم دسته اولی ماریتیمو پرتغال یکی ازگزینه‌های جانشینی بیرانوند است.عابدزاده در سال‌های گذشته هم در پرسپولیس دروازه‌بانی می‌کرد اما موفقیت چندانی نداشت وازاین تیم جدا شد.به هرحال باید دید امیر عابدزاده جانشین بیرانوند می‌شود یا نه؟
رشید مظاهری‌هم یکی ازگزینه‌های دروازه‌بانی پرسپولیس محسوب می‌شود.مظاهری درابتدای فصل گذشته هم قراربودبه پرسپولیس بیاید اما این انتقال صورت نگرفت. شاید این باراین گلربتواندنظرمدیران پرسپولیس رابرای حضوردردروازه‌ سرخپوشان جلب کند. 
علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصل گذشته هوادارکه سابقه دروازه‌بانی درپرسپولیس رادارد یکی ازگزینه‌های جانشینی بیرانوند محسوب می‌شود. 
احمد گوهری به صورت قرضی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک پیوست و توانست عملکرد خوبی دراین تیم نشان بدهد. این احتمال وجود دارد که گوهری دوباره به پرسپولیس برگردد و سنگربان این تیم در فصل جدید شود. 
همچنین تیم پرسپولیس یک دروازه‌بان جوان به نام امیر رضا رفیعی داردوفصل پیش در چند بازی جای بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد خوبی از خود نشان داد. البته به نظر می‌رسد سرخپوشان از او به عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کنند و یک دروازه‌بان شماره یک برای تیم خود به خدمت بگیرند.
این درحالی است که سرخپوشان باعبدالوحید نعمتوف، دروازه‌بان باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان هم واردمذاکره شده‌اند تا در صورت توافق، او را به خدمت بگیرند. عبدالوحید نعمتوف۲۳ساله، سابقه بازی درتیم‌ملی زیر ۲۳ ساله‌های ازبکستان را در کارنامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها