تمرکز بر افزایش بهره‌وری و امنیت غذایی در همدان

استاندار همدان گفت: افزایش بهره‌وری و تأمین امنیت غذایی دو رویکرد جهاد کشاورزی است.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در گردهمایی کارکنان جهاد کشاورزی در سالن امام علی(ع) با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در مسیر کشاورزی تحقق یافته و امیدوارم استمرار داشته باشد، اظهار داشت: در دولت آیت‌الله رئیسی تأکید بر بهره‌وری با رویکرد تولید و امنیت غذایی بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در استان برای ارتقای بهره‌وری کشاورزی تلاش شده است، افزود: در اعتبارات تملک دارایی و سفر ریاست جمهوری رویکرد ارتقای بهره‌وری لحاظ شده است.

وی بیان کرد: امسال با توجه به نزولات جوی چشمگیر پیش‌بینی تولید گندم، ۸۰۰ هزار تن و پیش‌بینی تولید سیب زمینی ۹۰۰ هزار تن است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در تولید سیب زمینی یک پنجم تولید کشور از آن استان است، عنوان کرد: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باید تلاش کرد به طوری که حمایت، تسهیلات و آموزش در دستور کار داشته باشد.

استاندار همدان ادامه داد: نحوه استفاده صحیح بهره‌برداران از آب و خاک نیز حائز اهمیت است به نحوی که در افزایش تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دشمن‌شکن است، گفت: در سایه یک رقابت سالم و در مدار اخلاق و انصاف انتخاباتی پرشور برگزار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح، افراد کارآزموده و افرادی که امتحان پس دادند در دستور کار باشد، همچنین دعوت برای حضور پای صندوق‌های رای مورد تاکید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها