رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد

نظارت و بازرسی تردد خودروهای باری در یزد هوشمند می‌شود

یزد- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از هوشمندسازی نظارت و بازرسی تردد خودروهای باری در شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۳۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی فعالی تظهار داشت: یکی از گام‌های مهم در مسیر تکمیل هوشمندسازی، مبحث نظارت و بازرسی سازمان در خصوص تردد خودروهای باری است و در صدد هستیم امسال این سامانه را راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صدور و تمدید پروانه فعالیت خودروها و اشتغال رانندگان در شهر یزد به صورت برخط است، اعلام کرد: مالکین و رانندگان می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن یا سایت دریافت کرده و بدون نیاز به مراجعه، مجوزهای سالیانه مورد نیاز خود را تمدید کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اینکه این مجوزها هم شامل راننده و هم ناوگان می شود، اضافه کرد: برای تکمیل مسیر هوشمندسازی در حوزه بار درون شهری باید در حوزه نحوه فعالیت و جابجایی بار اقدامات زیرساختی صورت گیرد چرا که بر اساس تعاریف صورت گرفته بار به صورت آزاد قابل جابجایی است.

وی تصریح کرد: اجرای این موارد در حال حاضر به صورت حضوری و توسط پلیس راهور صورت می گیرد اما با هوشمندسازی از طریق دوربین های پلاک خوان اجرا خواهد شد.

فعالی گفت: بر این اساس برای سال پیش رو برنامه ریزی لازم صورت گرفته است که از طریق دوربین‌های موجود در سطح شهر یزد با رانندگان متخلف برخورد شود.​​​​​​​

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها