دستگیری کلاهبرداران اینترنتی پرداخت وام در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه از شناسایی و دستگیری سه کلاهبردار که با ترفند پرداخت وام در فضای مجازی از شهروندوان کلاهبرداری می‌ کردند خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه به شیوه پرداخت وام در فضای مجازی با ارائه رسید ساز‌های جعلی موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستورکار ماموران پلیس فتا شهرستان کهگیلویه قرار گرفت. 

دستگیری کلاهبرداران اینترنتی پرداخت وام در کهگیلویه
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در گام نخست دریافتند متهمین با ایجاد کانال تلگرامی تحت عنوان پرداخت وام با بهره و سوددهی کم اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می‌کردند و روش تطمیع افراد صرفاً با به کار بردن رسید ساز‌های جعلی، کلیپ‌های از پیش تهیه شده دریافت مدارک هویتی با نام متقاضیان صورت می‌گرفت که پس از آن مبالغی از متقاضیان دریافت می‌نمودند. 
موسوی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده مخفیگاه متهمان را شناسایی و سه نفر از متهمان را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 
وی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و بیان داشتند که مبلغی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری نمودند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها