نواف الموسوی اعلام کرد:

جنگ با حزب الله، جنگ آخرالزمانی خواهد بود

مسئول منابع و پرونده مرز‌ها در حزب‌الله لبنان گفت سران رژیم صهیونیستی هیچ تصوری از توانایی‌ مقاومت ندارند و ما به کسانی که مقاومت را به جنگ تهدید می‌کنند، می‌گوییم اگر این جنگ رخ دهد، جنگ آخرالزمانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۵۹۹۸۱

به گزارش­ جام‌جم آنلاین از تلویزیون المیادین، نواف الموسوی مسئول منابع و پرونده مرز‌ها در حزب‌الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی ذخیره سلاح کافی را برای جنگ با لبنان در اختیار ندارد. رژیم اشغالگر برای هر جنگی که می‌خواهد علیه لبنان به راه بیندازد، به سلاح واشنگتن نیاز دارد.

وی افزود: منطقه پس از هرگونه جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی علیه لبنان مانند سابق نخواهد شد. جنگ بعدی با اسرائیل جنگ پایانی خواهد بود.

الموسوی خاطرنشان کرد: اگر برادران غزه عملیات طوفان الاقصی را انجام نمی‌دادند، ما باید فاتحه مسأله فلسطین را می‌خواندیم. مقاومت فلسطین در غزه پس از هشت ماه درگیری، همچنان به حمله به دشمن و وارد کردن خسارات به آن ادامه می‌دهد. مقاومت فلسطین پاسخ طبیعی به اشغالگری است و رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی در نوار غزه است.

این عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: سلاحی که مقاومت اسلامی لبنان تاکنون علیه دشمن از آن استفاده کرده، بنا به ضرورت بوده و هنوز از بخش گسترده‌ای از آن رونمایی نکرده است. در این مرحله، مقاومت استفاده از سامانه پدافند هوایی را علیه هواپیما‌های جنگی دشمن که شهروندان را به وحشت می‌انداخت، ضروری دید.

الموسوی  ادامه داد: حمله مقاومت اسلامی به تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر برای سردرگم کردن آن، اقدامی ضروری است. هدف از جنگ در مرز‌های جنوبی لبنان، منحرف کردن حواس دشمن و اعمال فشار برای توقف جنگ غزه است. سران رژیم صهیونیستی هیچ تصور درستی از توانایی‌های واقعی مقاومت ندارند و تهدیدات آنها هم به همین علت است. ما به کسانی که مقاومت را به جنگ تهدید می‌کنند، می‌گوییم اگر این جنگ رخ دهد، جنگ آخرالزمانی خواهد بود.
نوافق الموسوی در پایان گفت: هدف حزب الله از مقابله با رژیم اشغالگر در جبهه لبنان که توقف کشتار غزه است، روشن است. در میان دولت‌های غربی این احساس وجود دارد که رویکرد ارتش اسرائیل در جنگ غزه بی نتیجه است. سازمان ملل از زمان صدور قطعنامه آتش بس ۱۷۰۱ پس از جنگ ۳۳ روزه، ماهانه بیش از ۴۰۰ مورد نقض این قطعنامه از سوی اسرائیل را ثبت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها