در سال 1402 صورت پذیرفت:

بازرسی از 17 هزار و 647 واحد مصرف کننده گاز در سطح استان اصفهان در طرح پایش مصرف گاز

در طرح پایش مصرف گاز در سال 1402 تعداد 17 هزار و 647 واحد مصرف کننده گاز در سطح استان اصفهان مورد بازرسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۶۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات، فضاهای آموزشی، ورزشی، مذهبی، اماکن تجاری اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح پایش در سال 1402، 17 هزار و 647 مورد پایش در سطح استان اصفهان انجام شده است.

عسکری با اشاره به اینکه مطابق با جلسات هماهنگی انجام شده گفت: پایش ها بصورت روزانه در سطح کلان شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان صورت پذیرفته و مراکز اداری، تجاری و عمومی در سطح استان نسبت به رعایت الگوهای مصرف ایمن و بهینه گاز و رعایت دمای آسایش 21 – 18 درجه و بهینه سازی سیستم های گرمایشی مورد پایش و بازرسی قرار گرفتند.

وی همچنین افزود: تعداد 110 جلسه مدیریت بحران سوخت در سطح شرکت گاز استان اصفهان برگزار گردیده که مشتمل بر70 جلسه ستاد داخلی، 24 جلسه شورای انرژی استانداری و سایر مراجع استانی به صورت مستمر با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و معاونین استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرعامل شرکت گاز استان بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی تشکیل شده است.

وی، گفت: در این راستا 25 تفاهم نامه همکاری در جهت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در ۱۱۴ شهر، بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه منعقد گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها