«آقای رییس جمهور» به آنتن رادیو فرهنگ رسید

شبکه رادیویی فرهنگ از روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه برنامه «آقای رییس جمهور» را روانه آنتن می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، سیدهادی موسوی نژاد تهیه کننده برنامه «آقای رییس جمهور» گفت: در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران و هیات همراه مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی ظرف ۵۰ روز باید رئیس جمهور جدید انتخاب و خلاء موجود در کشور برطرف شود که بر همین اساس هشتم تیرماه امسال به عنوان روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و ثبت نام نامزد‌ها در روز‌های دهم تا چهاردهم خردادماه، انجام خواهد شد و رادیو‌فرهنگ نیز به این منظور برای بالابردن آگاهی عموم جامعه و ایجاد یک صدایی در ملت ایران برای انتخاب فرد اصلح، برنامه «آقای رییس جمهور» را از چهارشنبه ۱۶ خرداد در جدول پخش قرار داده است.

وی ادامه داد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه کانونی ویژه‌ای برخوردار است. به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری که بر اساس آن سیاست‌گذاری راهبردی برای کشور طراحی می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است پس رادیو فرهنگ از گروه کتاب و جامعه این ویژه برنامه انتخابات ریاست جمهوری را تولید کرده است.

وی در توضیح اهداف و ضرورت تولید چنین برنامه‌ای در رادیو فرهنگ گفت: تبیین نقش رئیس‌جمهور در اداره کشور؛ ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و ایجاد فضایی برای معرفی برنامه نامزد‌های ریاست جمهوری؛ که زمینه ساز برای انتخاب اصلح است باعث شده که طرح برنامه «آقای رییس جمهور» برای تولید آماده و از هفته آینده پخش شود.

این تهیه کننده گفت: چگونگی شناخت ویژگی‌های فرد مناسب و انتخاب اصلح و تاکید بر حضور پور شور مردم در انتخابات، اهمیت انتخابات و رأی مردم در جمهوری اسلامی، تشریح نقش رئیس جمهور در اداره کشور، معرفی وبررسی ویژگی‌های رییس جمهور اصلح و همچنین نگاهی به شاخص‌های رفتاری رییس جمهور شهید از جمله مواردی است که مورد‌توجه ما بوده است.

موسوی نژاد افزود: در این برنامه با کارشناسی محسن شریف زاده محورهایی، چون مطالبه اجرای قوانین مربوط به انتخابات، انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم، تسهیل انتخاب اصلح با رعایت بی طرفی دنبال می‌شود.

«آقای رییس جمهور» را به تهیه کنندگی سیدهادی موسوی نژاد، گویندگی سکینه ارجمندی و اجرای کارشناسی محسن شریف زاده از ۱۶ خرداد تا ۸ تیرماه هرروز ساعت ۱۸ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها