شهردار گرگان عنوان کرد:

فاصله کوتاه گرگان براي تبديل شدن به کلان‌شهر

شهردار گرگان با بیان اینکه مرکز استان گلستان با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه بوده، افزود: فاصله «گرگان» برای تبدیل شدن به کلان‌شهر کوتاه‌تر شده است.
شهردار گرگان با بیان اینکه مرکز استان گلستان با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و توسعه بوده، افزود: فاصله «گرگان» برای تبدیل شدن به کلان‌شهر کوتاه‌تر شده است.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۳۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی  در آیین امضای پیش‌نویس تفاهم‌نامه تعریض و بازگشایی برخی معابر شهر گرگان با فرمانده پادگان تیپ 230 شهید متاجی گرگان و فرمانده لشکر 58 نزاجا، اظهار کرد: به علت رشد و توسعه شهر‌ها، باید برخی اقدامات در قالب طرح‌های جامع در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معضل ترافیک یکی از مشکلات پیش روی شهر‌ها به خصوص مراکز استان هاست، ادامه داد: مرکز استان گلستان «گرگان» نیز در حال تبدیل شدن به یک کلانشهر بوده و سرعت رشد و توسعه در آن بسیار زیاد است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی و با توجه گسترش شهر و رشد جمعیت، معابر شهر که قابل تعریض هم نیست سبب معضلات ترافیکی شده و به دغدغه شهروندان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: برای رفع این معضل، کریدور‌هایی تعریف شده که یکی از طرح‌ها شامل ایجاد معبر جدید در ضلع شرقی تیپ 230 ارتش است و تلاش می‌کنیم با کمک هم، دغدغه شهروندان و ساکنان مجتمع‌های سازمانی ارتش را رفع کنیم.

وی پیگیری‌ها و حمایت‌های ارتش در این زمینه را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: ارتش مانند سایر نیرو‌های مسلح در هر زمانی که نیاز باشد در کنار مردم قرار دارد و فراموش نکرده‌ایم که در دوران کرونا، سیل گلستان و هر جایی که مردم نیاز به کمک داشته‌اند، پیشقدم و تأثیرگذار بوده است.

جلسه امضای پیش‌نویس تفاهم‌نامه تعریض و بازگشایی فاز دوم خیابان 25 متری حدفاصل بلوار جانبازان تا خیابان شهید بهشتی، جهت بهره‌برداری مجتمع‌های مسکونی احداثی در ضلع شرق پادگان تیپ 230 شهید متاجی گرگان با حضور‌ امیر سرتیپ دوم «بهادر خواجه‌وند» فرمانده لشکر 58 نزاجا، «سید محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان و سرهنگ «علی‌اکبر عرب» ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان و فرمانده تیپ 230 برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها